نیپال میں لاپتہ طیارہ گر کر تباہ، 4 ہندوستانی، 2 جرمن شہری سمیت 22 افراد سوارتھے

0 37

پوکھرا:(ایجنسیز)نیپال کے پوکھرا سے جوم سوم جانے والا تارا ایئر کا مسافر طیارہ گر کر تباہ ہو گیا ہے۔ تریبھون بین الاقوامی ہوائی اڈے کے سربراہ نے بتایا کہ آج صبح 10 بجے ٹیک آف کے بعد لاپتہ ہونے والے مسافر طیارے کا ملبہ مسٹانگ کے علاقے کووانگ سے ملا ہے۔ نیپالی فوج واقعے کی تحقیقات کے لیے زمینی اور فضائی راستے سے جائے وقوعہ کے لیے روانہ ہوگئی ہے۔ جہاز میں عملے سمیت 22 افراد سوار تھے جن میں چار ہندوستانی مسافر بھی شامل تھے۔

نیپالی فوج کے ترجمان نارائن سلوال نے کہا کہ مقامی لوگوں کی طرف سے نیپال فوج کو دی گئی معلومات کے مطابق تارا ایئر کا طیارہ مناپتی ہمال کے نچلے حصے میں لامچے ندی کے پاس گر کر تباہ ہو گیا۔ نیپالی فوج زمینی اور فضائی راستے سے جائے وقوعہ کی طرف بڑھ رہی ہے۔

تارا ایئر لائنز کے ٹوئن آٹر طیارے نے اتوار کی صبح پوکھرا سے اڑان بھری۔ لیکن ٹیک آف کے کچھ ہی دیر بعد، طیارہ 22 مسافروں کو لے کر گیا، جن میں چار ہندوستانی اور عملے کے تین ارکان شامل تھے۔ ایئرپورٹ اتھارٹی نے بتایا کہ طیارہ سے رابطہ صبح 10.07 بجے سے منقطع ہو گیا تھا۔ دن بھر کی تلاش کے بعد شام چار بجے کے قریب طیارے کا ملبہ ملا ہے۔طیارہ کے لاپتہ ہونے کے بعد، تارا ایئر لائن نے کہا کہ مسٹانگ سے جوم سوم ہوائی اڈے کے لیے اڑان بھرنے کے فوراً بعد لاپتہ طیارے کو تلاش کرنے کے لیے سرچ آپریشن جاری ہے۔ معلوم ہوا ہے کہ جہاز کے 22 مسافروں میں عملے کے تین ارکان کے علاوہ 13 نیپالی، چار ہندوستانی اور دو جرمن شہری تھے۔