انڈین کرکٹر رشبھ پنت کے ساتھ دہلی سے گھر جاتے ہوئے سڑک حادثہ، شدید طور پر زخمی : ویڈیو دیکھیں

1,960

دہلی سے اتراکھنڈ میں واقع اپنے گھر لوٹتے وقت کرکٹر رشبھ پنت کی گاڑی کو بڑا حادثہ پیش آیا ہے۔ اس حادثہ میں رشبھ پنت شدید طور پر زخمی ہوئے ہیں اور انہیں اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے

نئی دہلی: دہلی سے اتراکھنڈ میں واقع اپنے گھر لوٹتے وقت کرکٹر رشبھ پنت کی گاڑی کو بڑا حادثہ پیش آیا ہے۔ اس حادثہ میں رشبھ پنت شدید طور پر زخمی ہوئے ہیں اور انہیں اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ رپورٹ کے مطابق رشبھ پنت کی بی ایم ڈبلیو کار روڑکی کے نارسن بارڈر پر محمد پور جھال کے قریب موڑ پر حادثے کا شکار ہو گئی۔ فی الحال پنت کی حالت مستحکم بتائی جا رہی ہے۔ کچھ تصاویر منظر عام پر آئی ہیں جن میں ان کی کمر پر خرونچ کے نشانات دیکھے جا سکتے ہیں لیکن راحت کی خبر یہ ہے کہ رشبھ پنت فی الحال خطرے سے باہر ہیں۔

رپورٹ کے مطابق، رشبھ پنت کی گاڑی ڈیوائڈر پر لگی ریلنگ سے ٹکرائی اور اس میں آگ لگ گئی۔ آس پاس کے دیہی علاقوں کے لوگوں نے موقع پر پہنچ کر آگ پر قابو پایا اور اس کے بعد انہیں قریبی اسپتال میں داخل کرایا گیا۔ انہیں فوری طور پر دہلی روڈ پر واقع سکشم اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ حال ہی میں سری لنکا کے دورے کے لیے ہندوستانی ٹیم کا اعلان کیا گیا ہے۔ وراٹ کوہلی، روہت شرما، کے ایل راہل اور رشبھ پنت کا انتخاب ٹی-20 ٹیم کے لئے نہیں کیا گیا ہے۔ تاہم پنت بھی ون ڈے سیریز کے لیے منتخب ٹیم کا حصہ نہیں ہیں۔ گھٹنے کی چوٹ کی وجہ سے انہیں بحالی کے لیے این سی اے بھیجا گیا تھا۔ سری لنکا کے خلاف ٹی-20 سیریز کا آغاز 3 جنوری سے ہو رہا ہے۔ ساتھ ہی ون ڈے سیریز 10 جنوری سے شروع ہوگی۔ ساتھ ہی بنگلہ دیش کے خلاف حال ہی میں ختم ہونے والی ٹیسٹ سیریز کے دوسرے ٹیسٹ میں پنت نے 93 رنز کی شاندار اننگز کھیلی۔ بھارت نے ٹیسٹ سیریز 2-0 سے اپنے نام کی تھی۔

"ٹوئٹر رشبھ پنت کے لئے دعا کررہا ہے
رشبھ پنت کے سڑک حادثے میں زخمی ہونے کے بعد، زندگی کے تمام شعبوں سے تعلق رکھنے والے لوگ ٹویٹر پر آئے اور کرکٹر کی جلد صحت یابی کی خواہش کی۔
رشبھ پنت اپنی مرسڈیز کار چلا رہے تھے کہ حادثہ پیش آیا۔

ہندوستانی وکٹ کیپر بلے باز رشبھ پنت جمعہ کو اس وقت زخمی ہوگئے جب ان کی کار ڈیوائیڈر سے ٹکرا گئی اور اس میں آگ لگ گئی جب وہ دہلی سے اتراکھنڈ جارہے تھے۔ وہ اپنی مرسڈیز کار چلا رہے تھے، جو اتراکھنڈ کے روڑکی کے قریب حادثے کا شکار ہو گئی۔ حادثے کے نتیجے میں پنت کے سر، گھٹنے اور پنڈلی پر چوٹیں آئی ہیں۔ اس کی ٹانگ میں فریکچر ہوسکتا ہے اور اسے فی الحال دہرادون کے میکس اسپتال میں منتقل کیا جارہا ہے۔ پنت کے سڑک حادثے میں زخمی ہونے کے بعد، زندگی کے تمام شعبوں سے تعلق رکھنے والے لوگ ٹویٹر پر آئے اور کرکٹر کی جلد صحت یابی کی خواہش کی۔


ٹویٹر کا ردعمل یہ ہے:
"رشبھ کی بہت جلد اور مکمل صحت یابی کی خواہش! @RishabhPant17 کا خیال رکھیں،” ہندوستان کے سابق بلے باز گوتم گمبھیر نے ایک ٹویٹ پوسٹ کیا۔
ہندوستانی کرکٹر ابھینو مکند نے ٹویٹ کیا، "واقعی امید ہے کہ رشبھ پنت ٹھیک ہیں۔ گاڑی بالکل بند نظر آتی ہے۔ دیکھنا بھی خوفناک،” ہندوستانی کرکٹر ابھینو مکند نے ٹویٹ کیا۔
ہندوستان کے سابق کپتان محمد اظہر الدین نے ٹویٹ کیا، "رشبھ پینٹس کی جلد صحت یابی کے لیے دعاگو ہوں۔ یہ سن کر سکون ہوا کہ وہ محفوظ اور مستحکم ہیں۔”
ہندوستان کے سابق اوپننگ بلے باز وریندر سہواگ نے ٹویٹ کیا ، "پیارے @RishabhPant17 کی جلد صحت یابی کی خواہش۔ بہت ہی جلد صحت ہو جاو۔”
رشبھ پنت کے لیے دعا شکر ہے وہ خطرے سے باہر ہے۔ @RishabhPant17 کی بہت جلد صحت یابی کی خواہش کرتا ہوں۔ جلد صحت یاب ہو جاو چیمپ،” بھارت کے سابق بلے باز وی وی ایس لکشمن نے ٹویٹر پر لکھا۔
تجربہ کار کرکٹ تجزیہ کار اور کمنٹیٹر ہرشا بھوگلے نے ٹویٹ کیا، "آج صبح رشبھ پنت کے بارے میں سوچ رہا ہوں اور شدت سے امید کر رہا ہوں کہ وہ ٹھیک ہو جائیں گے اور جلد صحت یاب ہو جائیں گے۔”

پنت کی آئی پی ایل فرنچائز دہلی کیپٹلز نے ٹویٹر پر پوسٹ کیا، "ریشبھ پنت کو ہریدوار ضلع میں منگلور اور نرسن کے درمیان حادثہ پیش آیا۔ انہیں روڑکی کے ایک اسپتال میں ابتدائی علاج کے بعد اب دہرادون کے ایک اسپتال میں منتقل کر دیا گیا ہے۔”
مداحوں کے ردعمل میں سے کچھ یہ ہیں:
پنت ہندوستانی ٹیم کا حصہ تھے جس نے اس ماہ کے شروع میں بنگلہ دیش کے خلاف ٹیسٹ سیریز 2-0 سے جیتی تھی۔ انہوں نے پہلے اور دوسرے ٹیسٹ میں بالترتیب 46 اور 93 رنز کی اننگز سے متاثر کیا تھا۔