اورنگ آباد کا نام بدل کر سنبھاجی نگر کرنے کا بالا صاحب کا وعدہ پورا کریں گے: ادھو ٹھاکرے

ادھو ٹھاکرے نے کہا کہ وہ اپنے آنجہانی والد بالا صاحب ٹھاکرے کے اورنگ آباد کا نام بدل کر سنبھاجی نگر رکھنے کا وعدہ پورا کریں گے۔

مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے نے بدھ کے روز بی جے پی کی معطل ترجمان نوپور شرما پر گزشتہ ماہ ایک ٹیلی ویژن مباحثے کے دوران پیغمبر اسلام کے بارے میں ان کے متنازعہ ریمارکس پر تنقید کی۔ بی جے پی کے ترجمان نے جو کہا وہ بے بنیاد تھا۔ اس نے نبی ﷺ کی توہین کی… کیا ضرورت تھی؟ اگر کوئی ہمارے خدا کے خلاف بولے تو کیا آپ کو اچھا لگے گا؟

بی جے پی ترجمان کی وجہ سے پورے ملک کی تذلیل ہوئی ہے۔ مشرق وسطیٰ اور عرب ممالک ہم پر بھاری پڑ گئے اور ہمیں معافی مانگنے پر مجبور کر دیا۔ بی جے پی کا موقف ملک کا موقف نہیں ہے۔ ایسے جرائم بی جے پی کر رہی ہے ملک نہیں۔ ہم کیوں معافی مانگیں۔

مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ ادھو ٹھاکرے نے کہا کہ وہ بالاساہد کے ذریعہ کئے گئے وعدے کو پورا کریں گے اور اورنگ آباد کا نام بدل کر سنبھاجی نگر رکھیں گے۔

بدھ، 8 جون کو اورنگ آباد میں ایک ریلی سے خطاب کرتے ہوئے، ادھو ٹھاکرے نے کہا، "ہندوتوا ہماری ہر سانس میں ہے… جھوٹ بولنا ہمارا ہندوتوا نہیں ہے، یہ وہ نہیں ہے جو ہمیں بالا صاحب ٹھاکرے نے سکھایا تھا… بالاصاحب ٹھاکرے نے اعلان کیا تھا کہ اورنگ آباد میں سنبھاجی نگر کا نام بدل دیا جائے اور میں اس وعدے کو پورا کروں گا۔

مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ نے نشاندہی کی کہ ریاستی اسمبلی میں اس شہر کے ہوائی اڈے کا نام چھترپتی سنبھاجی مہاراج رکھنے کے لیے پہلے ہی ایک قرارداد منظور کی جاچکی ہے۔