نظام حکومت کی وجہہ سے سردار پٹیل کو پولس ایکشن کاقدم اٹھانا پڑا: دیویندر فڑنویس

361

ناندیڑ:17ستمبر۔ (ورق تازہ نیوز)ہم مراٹھواڑہ کی ترقی کے لیے پچھلے کچھ سالوں سے کوشش کر رہے ہیں۔ ابھی بہت کام کرنا باقی ہے۔ یہاں آبپاشی کے مسائل زیر التوا ہیں۔ اس کا گہرائی سے مطالعہ کرنے کے بعد میں نے اس پر کام کرنے کا فیصلہ کیا۔ ایک طرف، ویسٹ چینل دریا کا وافر پانی سمندر میں بہتا ہے۔ ہم اس پانی کو خسارے والے گوداوری طاس کی طرف موڑنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

نائب وزیر اعلیٰ دیویندر فڑنویس نے زور دے کر کہا کہ مراٹھواڑہ کو اب خشک سالی سے راحت کے لیے آگے آنے کی ضرورت ہے جس سے یہاں کے کسانوں کی مدد ہوگی۔

وہ آج ناندیڑ میں مراٹھواڑہ لبریشن ڈے کی 74ویں سالگرہ کے موقع پر منعقدہ اہم سرکاری تقریب سے خطاب کر رہے تھے۔اس موقع پر سابق وزیر اعلیٰ اشوک چوہان، ایم پی پرتاپراو¿ پاٹل چکھلیکر، ایم پی ہیمنت پاٹل، میئر جے شری پاوڑے، ایم ایل سی امر راجورکر، ایم ایل اے رام پاٹل راتولیکر، ایم ایل اے بالاجی کلیانکر، ایم ایل اے ڈاکٹر تشار راٹھوڑ، ایم ایل اے موہن انا ہمبرڈے، ایم ایل اے بھیم راو¿ کیرم، ایم ایل اے شام سندر شندے، ایم ایل اے راجیش پوار، سابق مرکزی وزیر مملکت سوریہ کانتا پاٹل، کلکٹر خوشحال سنگھ پردیشی، ضلع پریشد کی چیف ایگزیکٹیو آفیسر ورشا ٹھاکر گھوگے، پولیس سپرنٹنڈنٹ پرمود شیوالے، ریزیڈنٹ ڈپٹی کلکٹر پردیپ کلکرنی، ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس نیلیش مور، مجاہدین آزادی وشنوپانت پرانک، وارث کی بیوی گیا بائی کرڈیلے، رکمنی دیوی شرما، سوریہ کانتا بائی گنموکھے، بالاجی جوشی وغیرہ نمایاں طور پر موجود تھے۔مراٹھواڑہ مکتی سنگرام (لبریشن ڈے )کا امرت مہوتسو ہندوستان کی آزادی کے امرت مہوتسو کے موقع پر شروع ہو رہا ہے۔ ہندوستان کی آزادی کے بعد بھی مراٹھواڑہ کو آزادی کے لیے مزید 13 ماہ انتظار کرنا پڑا۔ نظام سے لڑنا پڑا۔

کئی شہید ہوئے۔ سوامی رامانند تیرتھ کی قیادت میں مراٹھواڑہ کی آزادی کی جدوجہد نظام کے ہندوستان آنے سے انکار کی وجہ سے پوری طرح سے ایک زبردست جدوجہد ہے۔ سوامی رامانند تھیرتھ نے مراٹھی، تیلگو اور کنڑ جیسی مادری زبانوں کے ذریعے تعلیم کی مخالفت کر کے اردو کے ذریعے تعلیم حاصل کرنے کو مجبور کئے جانے کے بعد اس جدوجہد کاآغازکیا۔ نظام کے ظلم کی حدیں بڑھ چکی تھیں۔

نظام نے سردار ولبھ بھائی پٹیل کی قیادت میں آپریشن پولو-پولیس کارروائی کا وقت لایا۔ نائب وزیر اعلیٰ دیویندر فڈنویس نے کہا کہ پولیس کارروائی کی وجہ سے صوبہ ہندوستان میں ضم ہو گیا تھا۔

اسلئے مراٹھواڑہ مکتی کی قدر زیادہ ہے۔ اس کے ساتھ مراٹھواڑہ کی آزادی بھی زیادہ اہمیت کی حامل ہے۔ اس موقع پر نائب وزیر اعلیٰ دیویندر فڑنویس نے ناندیڑ کے بھومی پترا شہید اسسٹنٹ کمانڈنٹ سدھاکر راجیندر شندے کے زیر کفالت افراد کو ایک کروڑ روپے کا چیک سونپا۔ اس موقع پر نائب وزیر اعلیٰ دیویندر فڑنویس نے ناندیڑ ضلع پریشد کی طرف سے تیار کردہ ناندیڑ ضلع کا کتابچہ جاری کیا۔

اس موقع پر محکمہ صحت ضلع پریشد کی جانب سے تیار کردہ نیوٹریشن گائیڈ جاری کیا گیا۔ اس موقع پر ضلع پریشد ناندیڑ کے ذریعہ تیار کردہ مراٹھواڑہ مکتی سنگرام کی گورو گاتھا کے عنوان سے ایک کتابچہ جاری کیا گیا۔ اس کے علاوہ محکمہ زراعت کے پلان اور جنگلی سبزیوں کی ترکیب کی کتاب کا اجراءکیا گیا۔ پریڈ کمانڈر وجے کمار ڈھونڈگے کی ٹیم نے شہدا کی یادگار پر عام سلامی دی۔ پروگرام کی نظامت بلاک ایجوکیشن آفیسر وینکٹیش چودھری اور نائب تحصیلدار اسنیہ لتا سوامی نے کی۔