ناندیڑ:16نومبر۔(ورق تازہ نیوز) 12 نومبر کو اسٹیج سے اشتعال انگیز تقریر کرنے والے کو گرفتار کیا جائے گا۔ میں اس بات کی تعریف کرتا ہوں کہ ناندیڑ پولیس نے ہجوم کو دوسری بستیوں میں جانے کی اجازت نہیں دی بلکہ اسے خود پر لیا۔ریاست کے ایڈیشنل ڈائریکٹر جنرل آف پولیس سنجے کمار نے کہا کہ سماج میں بدامنی پھیلانے والے ہر فرد کے خلاف سخت قانونی کارروائی کی جائے گی۔انھوں نے کہا کہ 16 نومبر کو ناندیڑ میں 12 نومبر کو شہر میں پتھراو¿ کے واقعہ کے بعد ایک احتجاجی مارچ کا اہتمام کیا گیا تھا۔ اسلئے وہ پر وہ ناندیڑ ضلع پولیس فورس کو اپنے تجربے کی رہنمائی کے لیے ناندیڑ آئے تھے۔وہ آج ایس پی آفس میں صحافیوں سے بات کر رہے تھے۔

اس موقع پر ڈپٹی انسپکٹر جنرل آف پولیس نثارتنبولی، پولیس سپرنٹنڈنٹ پرمود کمار شیوالے اور لوکل کرائم برانچ کے پولیس انسپکٹر دوارکا داس چکھلیکر موجود تھے۔12 نومبر کی احتجاجی ریلی کی بھی اجازت نہیں دی گئی۔ محکمہ پولیس نے اجازت دینے سے انکار کر دیا تھا۔ اس کے بعد بھی یہ واقعہ رونما ہوا اور اس نے پرتشدد شکل اختیار کر لی۔ پولیس نے پرتشدد ہجوم کو دوسری بستیوں کا رخ کرنے کی اجازت نہیں دی۔ ہجوم کو وہیں روک دیا گیا۔ میں اس کے لیے ناندیڑ ضلع پولیس کی ستائش کرتا ہوں۔ اب تک 50 افراد کو گرفتار کیا جا چکا ہے۔ پولیس ایف آئی آر کے مطابق اس دن کے جرائم میں 83 افراد کے نام لکھے گئے ہیں۔

ان افراد کو ابھی تک گرفتار نہیں کیا گیا۔ میں نے انہیں 48 گھنٹے میں گرفتار کرنے کی سختی سے ہدایت دی ہے۔ سنجے کمار نے کہا کہ گرفتاری کی کارروائی سٹی سب ڈویژن، اتوارہ سب ڈویژن اور لوکل کرائم برانچ کی مختلف ٹیموں کے ذریعے مکمل کی جائے گی۔12 نومبر کو جو کچھ ہوا وہ پولیس کے خلاف ہجوم تھا۔ پولیس کی کاوشیں قابل ستائش ہیں۔ سنجے کمار نے کہا، ”میں ناندیڑ میں کوئی انکوائری کرنے نہیں آیا ہوں، بلکہ ضلع پولیس فورس کو اپنے تجربے کا فائدہ پہنچانے آیا ہوں۔“ جب ایک صحافی نے پوچھا کہ کیا یہ سیاسی فائدے کے لیے کیا گیا ہے، سنجے کمار نے کہا کہ یہ لکھنا صحافی کا کام ہے کہ کون سیاسی فائدہ اٹھائے گا اور کیسے۔ پولیس فورس اور میں ہمیشہ اس کے بارے میں سوچتے ہیں کہ کیا ہوا ہے اور ہمارے پاس اس کے علاوہ کوئی دوسرا خیال نہیں ہے کہ معاشرے میں امن کیسے لایا جائے۔جب ان سے پوچھا گیا کہ فساد کا مقصد کیا ہے تو سنجے کمار نے کہا کہ میرے تجربے میں فساد کا مقصد صرف لوٹ مار اور توڑ پھوڑ ہے۔ فسادات کا اس کے علاوہ کوئی مقصد نہیں ہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔