ناندیڑ : ہفتہ بازار کے لئے مدکھیڑ سے حمایت نگر جانے والے ٹیمپو کو حادثہ : 3 تاجر ہلاک، 11 زخمی

73

ناندیڑ: مدکھیڑ سے تاجروں کو ہفتہ وار بازار کے لیے حمایت نگر لے جانے والا ٹیمپو الٹنے سے 3 افراد ہلاک ہوگئے۔ 11 افراد زخمی ہوئے۔ زخمیوں کو ناندیڑ کے شنکراؤ چوان اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ یہ واقعہ آج (21 تاریخ) صبح پیش آیا۔ اس واقعہ سے مڈکھیڈ شہر میں سوگ کی فضاء پھیل گئی ہے۔

سمجھا جاتا ہے کہ اس ٹیمپو میں 20 سے 25 لوگ سفر کر رہے ہیں۔ دریں اثناء مدکھیڈ کے ایم ایل اے اور سابق وزیر اعلیٰ اشوک راؤ چوان نے اس حادثے پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے کہا ہے کہ مدکھیڈ-بھوکر روڈ پر راجواڑی ٹانڈہ میں ایک خوفناک حادثے میں تین لوگوں کی موقع پر ہی موت کا واقعہ انتہائی افسوسناک ہے۔ میں ان کے خاندان کے غم میں برابر کا شریک ہوں۔ اس حادثے میں زخمیوں کی حالت کے بارے میں معلومات لی گئی ہیں اور علاج کے حوالے سے متعلقہ نظام کو ضروری ہدایات دے دی گئی ہیں۔

اس حادثے میں محمد رفیق امین صاب (45 سال)، محمد چاندصاب میراساب (60 سال)، محمد حافظ محمد حسین (55 سال) ہلاک ہوگئے۔ محمد معراج (18 سال)، محمد لطیف (32 سال)، محمد (32 سال)، محمد عرش (32 سال)، محمد افتخار (26 سال)، محمد منیر عبداللہ (22 سال)، عبداللہ جلیل رحمان (عمر 60 سال)، سید ریاض آصف (عمر 30 سال)، محمد رحمان آصف (عمر 24 سال)، محمد عثمان (عمر 45) ہیں۔

اس بارے میں مزید معلومات یہ ہے کہ مدکھیڑ شہر کے تاجر پیاز اور لہسن بیچنے کے لیے ٹیمپو کے ذریعے مدکھیڈ عمری بھوکر حمایت نگر اردھا پور بارڈ ناندیڑ کے بازار جاتے ہیں۔ آج صبح یہ ٹیمپو بھوکر حمایت نگر کے راستے راجواڑی کے لیے روانہ ہوا جو تاجروں کو لے کر حمایت نگر کے ہفتہ وار بازار جانے کے لیے روانہ ہوا۔

مدکھیڈ سے صرف 5-6 کلومیٹر کے فاصلے پر یہ ٹیمپو موڑ پر آیا اور ایک طرف جھکنے کے بعد الٹ گیا۔ اس وقت ٹیمپو میں موجود کچھ تاجر نیچے گر گئے۔ اور کچھ ٹیمپو تھیلوں سے بھرے ہوئے تھے۔ اس دردناک حادثہ میں تین افراد ہلاک ہوگئے