• 425
    Shares

ناندیڑ۔ 5 ستمبر (ورق تازہ نیوز ):ناندیڑ شہر میں کورونا کے مریضوں کی تعداد میں کافی کمی آچکی ہے۔ حالات بھی بہتر ہو چکے ہیں مگر مرکزی حکومت نے تیسری لہر کا اندیشہ ظاہر کر کے ریاستوں کو چوکسی اختیار کرنے کی ہدایت دی ہے اور کورونا سے بچاﺅ کے لئے زیادہ سے زیادہ ٹیکہ کاری پر زور دینے کی ہدایت دی ہے۔ ناندیڑ شہر میں کورونا ویکسین کا ٹیکہ لگوانے کے کام میں پچھلے کچھ دنوں سے سستی نظر آرہی ہے اور لوگ کورونا سے بے خوف نظر آرہے ہیں۔ کورونا سے بچاﺅ کے لئے ویکسین موثر ہے ۔

مسلم عوام میں ویکسین لگوانے کے لیے بیداری پیدا کرنے کی غرض سے آج شہر کے فیمس فنکشن ہال میں ناندیڑ شہر کے مساجد کے امام حضرات و مختلف مکتب فکر کے علمائے اکرام ، کارپوریٹرس اور بلدیہ حکام کی اہم نشست منعقد ہوئی تھی اس نشست میںمیئر بلدیہ موہینی وجئے یونکر، ڈپٹی میئر مسعود احمد خان، سابق چیئرمن شمیم عبداللہ ،کارپوریٹر سید شیر علی، منتجب الدین ، عبدالطیف، محمد ناصر، فاروق حسین بدویل، پرویز خان، رحیم احمد خان، میونسپل کمشنر ڈاکٹر سنیل لہانے، ڈپٹی کمشنر اجیت پال سنگھ سندھو ،مفتی محمد ایوب قاسمی، قاری اسعد صمدی ، مفتی مرتضیٰ مصباحی، مفتی اعظم قاسمی، مفتی عبدالشفیع، مولانا آصف ندوی، مفتی سلیمان رحمانی و دیگر علمائے اکرام ، جمیعت العلماءکے ذمہ داران ، بلدیہ کے ہیلتھ آفیسر ڈاکٹر سریش بسین، ڈاکٹر عبدالرافع، ڈاکٹر رضوان ، ڈاکٹر رافع و دیگر موجود تھے۔

اس موقع پر علمائے اکرام نے خطاب کرتے ہوئے کہا کے کورونا وباءکے دوران ملک بھر کے علمائے اکرام نے حکومت کا تعاون کیا ہے اور کورونا جیسی مہلک وباءپر قابو پانے کےلئے اقدامات اٹھائے گئے اور حکومت کی جانب سے دی گئی ہدایتوں پر عمل بھی کیا گیا۔ مسلم معاشرہ میں بیداری پیدا کی گئی ۔ بڑی تعداد میں لوگوں نے کورونا سے بچاﺅ کےلئے ویکسین حاصل کی ہے۔ جو لوگ ٹیکہ نہیں لگوائیں ہے ان سے بھی اپیل کی گئی ہے کہ وہ کورونا ویکسین کے دونوں ڈوز حاصل کر لیں۔ اپنی اور اپنے افرادخانہ کی صحت کا دھیان رکھیں ۔ کورونا ویکسین کے متعلق سوشل میڈیاپر جو بد گمانیاں جاری تھی اس پر بھی علمائے اکرام نے روشنی ڈال کر لوگوں سے اپیل کی کہ وہ کسی کے بھی بہکاوے میں نہ آئیں اور کورونا سے بچاﺅ کےلئے ٹیکہ لگوائیں۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔