ناندیڑ کی ترقی کیلئے ایکناتھ شندے نے کروڑوں کابجٹ دینے کااعلان کیا

446

ناندیڑ:8اگست (ورق تازہ نیوز) ناندیڑ شہر کی توسیع کی وجہ سے، شمالی ناندیڑ یعنی تروڑا، واڑی کا علاقہ بہت زیادہ شہری بن گیا ہے۔ پورنا، ہنگولی نے پورنا جیسے بڑے ریلوے جنکشن کی دوری، وسمت جیسی بڑی زرعی منڈی اور آدھے گھنٹے کی دوری پر زراعت کے لیے موزوں دیگر دیہاتوں کو دیکھتے ہوئے سڑک کی ترقی کے لیے خاطر خواہ انتظامات کیے ہیں۔ وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے نے زور دے کر کہا کہ 192 کروڑ روپے کی سڑکوں کی ترقی اس علاقے میں نقل و حمل کی آسانی کے لیے ایک بڑی سہولت پیدا کر رہی ہے۔

ناندیڑ شہر میں سڑکوں کی ترقی کےلئے سوکروڑ روپے کافنڈدینے کااعلان بھی وزیرااعلیٰ ایکناتھ شندے نے آج ناندیڑمیں منعقدہ پروگرام میں کیا۔ناندیڑ میونسپل کارپووریشن کے تحت شہر کے شمال حلقہ اسمبلی میں بنیادی سہولیات، ہنگولی ضلع کی سرحد سے الیگاو¿ں-نیلا-ناندیڑ تک اور پربھنی ضلع کی سرحد سے پورنا ناندیڑ تک سڑک کو دوگنا کرنا، آسنا ندی پر پاسدگاو¿ں کے قریب نئے پل کا سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب منعقد کی گئی۔ آج وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے نے یہاں کے بھکتی لان میں منعقدہ اس سنگ بنیاد تقریب سے خطاب کیا۔اس موقع پرایم پی ہیمنت پاٹل، ایم ایل اے بالاجی کلیانکر، محکمہ تعمیرات کے سپرنٹنڈنگ انجینئر گجیندر راجپوت اور دیگر معززین موجود تھے۔پاسدگاو¿ں کے قریب پل ہر سال سیلابی پانی میں گھرا رہتا ہے۔

پل کے اوپر سے سیلابی پانی کی بڑی مقدار بہہ جانے کی وجہ سے اس سڑک پر گاڑیوں کی آمدورفت اس وقت تک درہم برہم رہتی ہے جب تک اس پل سے پانی اتر نہیں جاتا۔ کئی سالوں سے موجودہ پل کی بجائے نیا پل بنانے کا مطالبہ کیا جا رہا تھا۔ ریاستی حکومت کی ہائبرڈ اینوئیٹی پالیسی کے تحت، پوکھرنی (پربھنی) – بورواڈ – لمبالا – تاڑکڑس – پورنا تا ناندیڑ ضلع پربھنی سے ناندیڑ تک سڑک کی مرمت کا کام جاری ہے۔ یہ سڑک ناندیڑ ضلع کی سرحد تک ہے۔ لیکن اس سرحد سے ناندیڑ شہر تک سڑک کو ابھی تک بہتر نہیں کیا گیا تھا۔ اس میں بھی اصلاح کی ضرورت ہے اور ہائبرڈ اینوئیٹی کی خطوط پر بقیہ راستے کو بھی مکمل کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کے ساتھ ہی عمرا-سودیگاو¿ں-بولڈا-کرونڈا-بسمت تا ناندیڑ ضلع سرحدی سڑک ہنگولی ضلع سے ناندیڑ تک جاری ہے۔ یہ سڑک کا کام بھی ناندیڑ کے ضلع کی حدود تک محدود تھا۔