ناندیڑ میں کوروبا کے کیسز بڑھتے ہی افواہوں کا بازار بھی گرم ہوگیا ہے۔کل سے واٹس ایپ پر ایک تصویر وائرل ہورہی ہے جس میں لکھا ہے کہ اتوار کی شب سے ناندیڑ میں ۹ دنوں کا لاک ڈاؤن ہوگا.

وائرل میسج یہاں دیکھ سکتے ہیں جوکہ سراسر غلط اور بے بنیاد ہے۔

اس پر آج ضلع کلکٹر نے سِخت نوٹس لیتے ہوئے بتایا کہ یہ پیغام پوری طرح سے جھوٹ ہے۔ ایسا کوئی حکم نہیں دیا گیا ہے۔

افواہیں پھیلانے والے کے خلاف سخت کاروائی کی جائے گی۔ اگر افواہیں پھیلیں تو کارروائی – کلکٹر ڈاکٹر وپین اتنکر. لاک ڈاؤن کے بارے میں وائرل پیغام مکمل طور پر غلط ہے

ریاست کے کچھ اضلاع میں کورونا کیسوں کی بڑھتی ہوئی تعداد تشویشناک ہے اور انتظامیہ ناندیڑ ضلع میں اس ضمن میں مناسب احتیاطی تدابیر اختیار کررہی ہے۔ ہمارے ناندیڑ ضلع میں ، کورونا پھیلنے کی

صورتحال مکمل طور پر قابو میں ہے اور اس میں شہریوں کا کردار بہت اہم ہے۔ کورونا کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے شہریوں کو ماسک پہننے ، محفوظ فاصلے اور مستقل ہاتھ دھونے یا سینیٹائزر کے استعمال کے تین اصولوں پر سختی سے عمل کرنا چاہئے۔ محکمہ صحت کی جانب سے بھی اس بارے میں عوامی سطح پر شعور اجاگر کیا جارہا ہے۔ اگر شہری اپنی ذمہ داریوں کو تحمل کے ساتھ نبھائیں تو ضلعی انتظامیہ کو سخت اقدامات کرنے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔

ضلع میں حکم امتناعی نافذ کردیا گیا ہے ۔ تاہم ، یہ خبر کہ ضلع کو بند Lockdown جارہا ہے ، یہ پیغام بالکل غلط ہے اور اگر کوئی بھی یہ پیغام واٹس ایپ گروپ یا ٹویٹر ، کسی اور سوشل میڈیا پر شیئر کرتا ہے تو ، ڈیزاسٹر مینجمنٹ ایکٹ 2005 کی دفعات کے مطابق انہیں سخت سزا دی جائے گی۔ وپین اتنکر نے واضح کیا ہے۔