ناندیڑ میں بھارت جوڑو یاترا رائچور اور حیدرآباد کا ریکارڈ توڑ دے گی:ایچ. کے پاٹل

ناندیڑ میںبھارت جوڑو یاترا رائچور اور حیدرآباد کا ریکارڈ توڑ دے گا:ایچ. کے پاٹل

200

ناندیڑ:4نومبر ( ورقِ تازہ نیوز)کنیا کماری سے رکن پارلیمنٹ راہل گاندھی کی بھارت جوڑو یاتراشروع ہوئی جو کشمیر تک جائے گی۔ اس یاترا کو زبردست پذیرائی مل رہی ہے۔ خاص طور پر کرناٹک کے رائچور اور تلنگانہ کے حیدرآباد میں ریکارڈ بھیڑ ریکارڈ کی گئی۔ لیکن ناندیڑ میں سابق وزیر اعلیٰ اشوک راو  چوہان کی جانب سے یاترا کی محتاط منصوبہ بندی کو دیکھتے ہوئے ان کا ماننا ہے کہ ناندیڑ ضلع میں رائچور اور حیدرآباد کا ریکارڈ ٹوٹ جائے گا،

مہاراشٹر کانگریس پارٹی کے انچارج ایس۔ کے پاٹل نے آج یہاں اظہار خیال کیا۔وہ ناندیڑ میں منعقدہ اہم عہدیداروں کے اجلاس سے خطاب کر رہے تھے۔ اس موقع پر سابق وزیر اعلیٰ اشوک راو¿ چوہان، شریک انچارج سمپت کمار، قانون ساز اسمبلی میں کانگریس پارٹی کے چیف پروٹوڈ ایم ایل اے سریش ورپوڈکر، قانون ساز کونسل میں کانگریس کے پروٹو ایم ایل سی امرناتھ راجورکر، سابق سرپرست وزیر ڈی۔ پی۔ ساونت، ایم ایل اے جیتیش انتا پورکر، سابق ایم پی تکارام رینگے پاٹل، سابق ایم ایل اے ہنمنت پاٹل بیت موگریکر، اویناش گھاٹے، یوتھ کانگریس مہاراشٹر کے انچارج متیندر سنگھ، ضلع صدر گووند راو شندے ناگولیکر، کوآرڈینیٹر ونائک دیشمکھ وغیرہ اس موقع پر نمایاں طور پر موجود تھے۔

اس موقع پر انہوں نے مزید کہا کہ ناندیڑ میں سیکھنے کو بہت کچھ ہے۔ اس جگہ کا بہترین انتظام پوری ریاست کے لیے رہنما ثابت ہوگا۔ راہل جی کے ساتھ مزید کانگریس کارکنوں اور عام شہریوں کو شامل کرنا ضروری ہے۔ سابق وزیر اعلی اشوک راو¿ چوہان کی مناسب منصوبہ بندی کے سبب ریٹائرڈ جج، کوآپریٹو سیکٹر کے تجربہ کار رکن پارلیمنٹ راہول گاندھی سے ناندیڑ میں ہی ملاقات کریں گے۔ یہ سفر اشوک راو چوہان کے لیے خوش قسمت رہے گا، ایم پی راہول گاندھی صرف اشوک راو چوہان کی درخواست پر ناندیڑ ضلع میں چھ دن قیام کریں گے۔ اس وقت انہوں نے یقین ظاہر کیا کہ ناندیڑ ضلع کا یہ دورہ نہ صرف ضلع بلکہ ریاست کی سیاست کو بدل دے گا۔
——-
ملکارجن کھرگے اور شرد پوار کی یاترا میں شرکت
ناندیڑ ضلع سے گزرنے والی بھارت جوڑو یاترا کو کانگریس کارکنوں سمیت شہریوں کی جانب سے زبردست ردعمل ملنے کا امکان ہے۔ آل انڈیا کانگریس کمیٹی کے صدر مسٹر راہول گاندھی کا 10 کو ناندیڑ میں ہونے والا جلسہ عام میں کانگریس کے قومی صدر ملکارجن کھرگے اور این سی پی کے قومی صدر شرد پوار موجود رہیں گے۔ شہر سے گزرنے والے جلوس کے استقبال کے لیے شہر کے شہری دونوں اطراف کھڑے ہوں گے۔

اس وقت انہوں نے یقین ظاہر کیا کہ اس یاترا کو بھرپور تعاون ملے گا۔ اس موقع پر ایم ایل اے سریش ورپوڈکر نے کہا کہ پربھنی ضلع کے پورنا، پالم تعلقہ سے پانچ ہزار سے زیادہ کانگریس کارکنان اور شہری موجود ہوں گے، جبکہ ایم ایل اے امرناتھ راجورکر نے اپنے تعارف میں یاترا کے بارے میں تفصیلی جانکاری دی۔