ناندیڑ ضلع کے آٹورکشا والوں کو اہم اطلاع

1,771

ناندیڑ( ورقِ تازہ نیوز)- ریجنل ٹرانسپورٹ ڈپارٹمنٹ کے توسط سے ضلع میں پیر 19 دسمبر سے اتوار 31 دسمبر 2022 تک آٹورکشوں کی ایک خصوصی معائنہ مہم چلائی جا رہی ہے۔ اس مہم میں آٹورکشا سے متعلق تمام معاملات کو اچھی طرح چیک کیا جائے گا۔

ریجنل ٹرانسپورٹ آفیسر شیلیش کامت نے اپیل کی ہے کہ آٹورکشا ڈرائیور/مالکان اس بات کو نوٹ کریں کہ قصوروار پائے جانے والے ڈرائیوروں کو موٹر وہیکل ایکٹ کے مطابق سزا دی جائے گی۔

ناندیڑ ضلع میں غیر قانونی مسافروں کی نقل و حمل، بغیر لائسنس والے آٹورکشا، میعاد ختم ہونے والے آٹورکشا کے بارے میں شکایات موصول ہوئی ہیں۔ ایسی گاڑیوں کو مؤثر طریقے سے چیک کرنے اور قصوروار گاڑیوں کے خلاف کارروائی کرنے کے لیے سٹی ٹریفک پولیس ڈیپارٹمنٹ کے ساتھ مل کر ایک خصوصی آٹو رکشہ گاڑیوں کی جانچ کی مہم چلائی جائے گی۔

آٹورکشہ ڈرائیوروں/مالکان کو اس ڈرائیو کے دوران آٹورکشہ کے تمام قانونی کاغذات اپنے ساتھ رکھنا چاہیے۔ آٹو رکشہ ڈرائیوروں کو یونیفارم/بیج پہننا چاہیے۔ گاڑیوں کو میٹر/نو انٹری بار کے ساتھ چلایا جائے۔ بیٹھنے کی گنجائش سے زیادہ مسافر نہ لے جائیں۔ بغیر لائسنس کے مسافروں کو ٹرانسپورٹ نہ کریں۔ خطرناک انداز میں گاڑی نہ چلائیں۔ ڈرائیور کی طرف غیر مجاز نشستیں نہیں لگائی جانی چاہئیں۔ ریجنل ٹرانسپورٹ ڈپارٹمنٹ کی طرف سے مطلع کیا گیا ہے کہ گاڑیاں نو پارکنگ/نو انٹری میں نہ چلائی جائیں۔