ناندیڑ ضلع کی اہم خبریں

336

آج ناندیڑضلع پریشد اور پنچایت سمیتی کے
ممبران کے ریزرویشن کی قرعہ اندازی
ناندیڑ:27 جولائی۔( ورق تازہ نیوز)ضلع پریشد ناندیڑ اور ضلع میں پنچایت سمیتی ممبران کے حلقوں کاریزرویشن 28 جولائی کوعمل میںآرہاہے۔ریاستی چیف الیکشن کمشنر نے آج ترمیم شدہ اعلامیہ جاری کرتے ہوئے ہدایت دی ہےکہ ضلع پریشد ناندیڑ کے ممبرانن کےلئے ریزرویشن کی قرعہ اندازی جمعرات 28 جولائی کو ڈاکٹرشنکرراو چوہان نیوجن بھون کے آدیٹوریم میں ضلع کلکٹر ویپن اٹنکرکی صدارت میں صبح گیارہ بجے ہورہی ہے۔اسی طرح ضلع کی پنچایت سمیتی کے ممبران کےلئے ریزرویشن کی قرعہ اندازی28جولائی کو صبح گیارہ بجے کنوٹ ‘حدگاوں ‘ناندیڑ ‘بھوکر‘ دھرم آباد ‘بلولی قندہار اور دیگلور‘تعلقہ ہیڈکوارٹر پراور ماہور ‘ حمایت نگر ‘اردھاپور ]مدکھیڑ‘عمری ‘ نائیگاوں‘لوہا‘مکھیڑتعلقہ جات 28جولائی کوشام چار بجے عمل میں آرہی ہے ۔ اوبی سی کوٹہ ریزرویشن پرسپریم کورٹ کافیصلہ چنددن قبل آیاہے۔ اس کے بعد سے الیکشن کاترمیمی اعلامیہ جاری کیا ہے۔ضلع پریشد اورپنچایت سمیتوں کے عام چناو 2022 میں ہورہے ہیں۔

ناندیڑ-پنویل ایکسپریس صرف کروڑاڑی تک پانچ دن تک چلے گی
ناندیڑ:27 جولائی۔( ورق تازہ نیوز)جیسا کہ سنٹرل ریلوے کی طرف سے مطلع کیا گیا ہے، دوہری لائن کے کام کو مکمل کرنے کے لیے سولاپور ڈویژن کے دو¿نڈ-کروڑواڑی سیکشن میں بھیگون-واسیمبے ریلوے اسٹیشن کے درمیان ٹریفک بلاک رکھا گیا ہے۔ اس کی وجہ سے سینٹرل ریلوے نے کئی ٹرینوں کو جزوی طور پر منسوخ کر دیا ہے۔
اس میں ناندیڑ سیکشن سے چلنے والی ناندیڑ-پنویل-ناندیڑ ایکسپریس کو مندرجہ ذیل طور پر عارضی طور پر منسوخ کر دیا گیا ہے۔
1. ٹرین نمبر 17614 ناندیڑ سے پنویل ایکسپریس 04 اگست سے 08 اگست 2022 تک ناندیڑ سے کردڑواڑی تک چلے گی۔ کروڑواڑی سے پنویل کے درمیان کا سفر منسوخ کر دیا گیا ہے۔
2. ٹرین نمبر 17613 پنویل تا ناندیڑ ایکسپریس 05 اگست سے 09 اگست 2022 تک پنویل کے بجائے کرووڑواڑی سے روانہ ہوگی اور کردوواڑی سے ناندیڑ تک چلے گی۔ پنویل اور کردوواڑی کے درمیان کو منسوخ کر دیا گیا ہے۔

آدھار کارڈ کو ووٹر شناختی کارڈ کے ساتھ لنک کریں
یکم اگست سے خصوصی مہم‘ ڈسٹرکٹ الیکشن آفیسر ایتنکرکی اپیل
ناندیڑ:27 جولائی۔( ورق تازہ نیوز) ووٹر شناختی کارڈ کو آدھار کارڈ سے لنک کی خصوصی مہم یکم اگست 2022 سے ریاست بھر میں شروع ہوگی۔ ضلع کے اہل رائے دہندوں کو یکم اگست سے بڑی تعداد میں ووٹر لسٹ میں اپنے نام کے ساتھ آدھار نمبر کو جوڑنا چاہیے۔ فارم نمبر 6 (b) بھرنے کے لیے
https://eci.gov.in/ https
https:// ceo.maharashtra.gov.in
پر جائیں۔ یا پرنٹ شدہ فارم 6 کے ذریعے اپنے علاقے کے متعلقہ پولنگ سٹیشن لیول آفیسر (BLO) سے ربط قائم کریں۔انتخابی قانون ایکٹ 2021 کے ذریعے عوامی نمائندگی ایکٹ 1950 میں ترمیم کی گئی ہے۔ اسی طرح، ترامیم میں ووٹر لسٹ کی تفصیلات کے ساتھ لنک کرنے اور تصدیق کے لیے ووٹرز سے آدھار کی معلومات کا رضاکارانہ طور پر جمع کرنا شامل ہے۔ آدھار نمبر حاصل کرنے کا مقصد ووٹر لسٹ میں اس کے اندراج کی توثیق کرنا اور مستقبل میں اسے بہتر انتخابی خدمات فراہم کرنا ہے۔یہ ترامیم یکم اگست 2022 سے لاگو ہوں گی۔ اس ایکٹ اور قواعد میں کی گئی ترامیم کے مطابق، الیکٹورل رجسٹریشن آفیسر کو قانونی طور پر اختیار دیا گیا ہے کہ وہ ہر شخص سے آدھار نمبر مقررہ فارم میں اور مقررہ طریقہ سے حاصل کرے۔ الیکشن آفیسر ناندیڑ کے دفتر کی طرف سے بتایا گیا ہے کہ 4 ستمبر 2022 کو ووٹر سے درخواست فارم 6B بھرنے کے سلسلے میں ایک خصوصی کیمپ کا انعقاد کیا جائے گا۔

ضلع کے تمام دفاتر‘اسکولوں ‘کالجوں کو 15 اگست تک تمباکو سے پاک کیاجائے گا
ناندیڑ:27 جولائی۔( ورق تازہ نیوز) تمباکو کے استعمال کی بڑھتی ہوئی مقدار اور صحت پر اس کے مضر اثرات کے پیش نظر ریاست میں تمباکو کے استعمال پر کئی پابندیاں عائد کی گئی ہیں۔ اسی مناسبت سے ضلع کے تمام سرکاری‘نیم سرکاری دفاتر ‘ تعلیمی اداروں‘خانگی ٹیوشن کلاسیس کو تمباکو گٹکے سے پاک کرنے کاحکم ضلع کلکٹرڈاکٹروپن اٹنکر نے دیا ہے۔انھوںنے ان مقامات پرتمباکو استعمال، تھوکنے اور تھوکنے سے پھیلنے والی متعدی بیماریوں کو روک سکتے ہیں۔ہر کوئی ان اصولوں پر سختی سے عمل کرے اس طرح کی اپیل وپن ایتنکرنے کی ہے ۔تمباکو نوشی اور تمباکو اور تمباکو سے متعلقہ مصنوعات جیسے پان مسالہ، گٹکھا وغیرہ کا استعمال یا فروخت عوامی مقامات کے ساتھ ساتھ تمام دفاتر، اداروں اور ادارے کے تین سو فٹ کے اندر ممنوع ہے۔دفاتر میں داخلے سے قبل تمام گیٹوں پر عطیہ دان پیٹھی رکھنے کاحکم گیا ہے۔دفاترمیںداخل ہونے سے قبل ان پیٹھی میں تمام تمباکو والی اشیاءکو ڈالنا ہوگا ۔دفتری اوقات میں تمباکو کا استعمال یا ساتھ لے جانے پر کوٹپا ایکٹ کی دفعات کے مطابق دو سو روپے تک کا جرمانہ ہو سکتا ہے۔ یہ جرمانہ ادارے کا سربراہ لگا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ ضلع میں تمباکو چھاپہ مار ٹیم بھی تشکیل دی گئی ہے۔ خلاف ورزی کرنے والوں کو اس ٹیم کے ذریعے خلاف ورزی کرنے والے ادارے کے سربراہ کے ساتھ سزا دی جائے گی۔ تمام دفاتر کے سربراہوں کو اس سال 15 اگست سے پہلے اپنے دفاتر کو تمباکو سے پاک قرار دینا ہوگا۔ عوامی مقامات پر کوٹپا ایکٹ کی خلاف ورزی کی صورت میں یا تمباکو کے استعمال کے بارے میں شکایت درج کروانے اور تمباکو کی لت چھوڑنے کے لیے ٹول فری نمبر 1800 110 456 یا 1800 112 356 پر رابطہ کریں۔ اس طرح کی اپیل ڈسٹرکٹ سول سرجن ڈاکٹر نیل کنٹھ نے کی ہے۔

ناندیڑ ضلع میں 11 افراد کورونا سے متاثر
ناندیڑ:27 جولائی۔( ورق تازہ نیوز) ضلع میں آج موصول ہونے والی 102 رپورٹس میں سے کل 11 رپورٹس کوویڈ19 سے متاثر پائی گئی ہیں۔جس میں ناندیڑ میونسپل کارپوریشن حدودمیں 6، ہنگولی 1، اور ماہور کے 4 مریض آرٹی پی سی آر ٹیسٹ میں پازیٹیو پایے گئے۔ اس طرح ضلع میں اب تک متاثرہ افراد کی کُل تعداد 1 لاکھ 3 ہزار 112 تک پہنچ گئی اور جن میںسے1 لاکھ 376 مریض صحت یاب ہوچکے ہیں۔ناندیڑضلع میں 44 مریض زیر علاج ہیں۔کوویڈ کی وجہہ سے ضلع میں اب تک 2 ہزار 692 مریض فوت ہوچکے ہےں۔ آج زیر علاج 9 مریضوں کو صحت یاب ہونے کے بعد چھٹی دے دی گئی ہے۔