ناندیڑ (ورق تازہ نیوز) ناندیڑ ضلع میں 19 اپریل 2022 بروز منگل صبح 6 بجے سے 3 مئی 2022 کی آدھی رات تک حکم امتناعی اور اسلحہ بندی نافذ رہے گا، یہ اطلاع ایڈیشنل ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ کے دفتر نے دی ہے۔

ضلع میں امن و امان برقرار رکھنے کے لیے، ممبئی پولیس ایکٹ 1951 کی دفعہ 37 (1) اور (3) کے تحت ایڈیشنل ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ منگل 19 اپریل کی صبح 6 بجے سے ضلع میں امتناعی احکامات نافذ کریں گے۔ 3 مئی 2022 کی آدھی رات تک یہ احکامات نافذ رہیں گے۔

حکم نامے کے مطابق، پانچ یا اس سے زیادہ افراد کو عوامی احاطے میں یا اس کے قریب حکم میں بیان کردہ افعال انجام دینے سے منع کیا گیا ہے۔ اس حکم کا اطلاق ڈیوٹی پر موجود پولیس افسران، سرکاری ملازمین، شادیوں، جنازوں، مذہبی تقریبات، جلوسوں اور دیگر مجاز حکام کی طرف سے خاص طور پر اجازت یافتہ جلوسوں پر نہیں ہوگا۔

اسی طرح کے جلوسوں کے ساتھ ساتھ میٹنگوں، جلوسوں، ریلیوں کے انعقاد اور پانچ اور اس سے زیادہ افراد کے اجتماعات کے لیے لاؤڈ اسپیکر لگانے کی اجازت دینے کا اختیار ضلع کے تھانے پولیس آفیسر انچارج کے ساتھ ساتھ دیگر پولیس افسران کے پاس ہوگا۔ جوکہ سپرنٹنڈنٹ آف پولیس ناندیڑ کی سرپرستی میں احکامات جاری کریں گے ۔