ناندیڑ: 25جنوری۔ (ورق تازہ نیوز)ناندیڑ ضلع کی ترقی کے عزم کو سیاسی کردار سے نہیں بلکہ قربت کی وجہ سے قبول کیا جاتا ہے۔ آنجہانی شنکر راو¿ چوہان نے بھی زندگی بھر اسی نعرے کو برقرار رکھتے ہوئے ہمیں یہ ورثہ دیا ہے۔ ریاستی وزیر تعمیرات عامہ اور ناندیڑ ضلع کے سرپرست وزیر اشوک چوہان نے کہا کہ ناندیڑ ضلع کی ترقی کے لیے انھوں نے جو ویژن پیش کیا تھا، اس کی بنیاد پر وہ مختلف ترقیاتی کاموں کے ذریعے ناندیڑ شہر کی شان میں اضافہ کریں گے۔پبلک ورکس بورڈ ناندیڑ کی جانب سے سٹی روڈ امپروومنٹ پروجیکٹ کے تحت مختلف ترقیاتی کاموں کا سنگ بنیاد آج سرپرست وزیر اشوک چوہان کے ہاتھوںرکھاگیا۔

اوم منگل کاریالیہ نیو کوٹھا میں منعقدہ تقریب میں سابق ایم پی بھاسکر راو¿ پاٹل کھتگاو¿ںکر، ایم ایل سی امرناتھ راجورکر، سابق وزیر ڈی پی۔ ساونت، ایم ایل اے موہن انا ہمبرڈے، ایم ایل اے بالاجی کلیانکر، میئر محترمہ۔ جے شری پاوڑے، سابق ایم ایل اے اوم پرکاش پوکرنا، ڈپٹی میئر عبدالغفار، اسٹینڈنگ کمیٹی چیرپرسن کشور سوامی، ایوان کے لیڈر ایڈووکیٹ مہیش کنک ڈنڈے، خواتین اور بچوں کی بہبود کی چیئرپرسن سنگیتا بتھ، سابق اسٹینڈنگ کمیٹی چیرمین امت سنگھ تہرا، وریندر سنگھ گاڑی والے کے علاوہ دیگر کانگریسی لیڈران بھی موجودتھے۔ اپنے خطاب میں اشوک چوہان نے کہا کہ ناندیڑ شہر تعلیمی ہبب کے طور پر جانا جاتا ہے۔ ناندیڑشہر صحت کی دیکھ بھال کی سہولیات کے ایک مرکز کے طور پر بھی ترقی کررہا ہے۔ اگر ہم اس جگہ پر سرکاری میڈیکل کالجوں سے لے کر یونیورسٹیوں، انجینئرنگ کالجوں اور دیگر خدمات تک بنیادی سہولیات فراہم کریں تو ہم کہیں بھی دیگر میٹروشہر سے کم نہیں ہیں۔ سرپرست وزیر اشوک چوہان نے وضاحت کی کہ مہاوکاس اگھاڑی حکومت اس شہر کی مجموعی ترقی کے لیے پرعزم ہے اور ترقیاتی کاموں کے لیے درکار فنڈز کی کمی نہیں ہونے دی جائے گی۔ کسی بھی شہر کی پہچان اس کی گلیوں و سڑکوں سے ہوتی ہے۔

جس شہر میں سڑکیں اچھی ہوں وہاں ترقی بھی اچھی ہوتی ہے اسی کو ذہن میں رکھتے ہوئے ناندیڑ میں چھ پکی سڑکیں بنائی جائیں گی۔ناندیڑشہر کے ڈاکٹر شنکر راو¿ چوان چوک۔مال ٹیکڑی گروودرا-نمسکار چوک-ایم جی ایم کالج ڈیفنس وال-مہارانہ پرتاپ چوک-بافنا ٹی پوائنٹ ان سڑکوں کی سیمنٹ کانکریٹ سے تعمیر کے علاوہ بس اسٹینڈ-ریلوے اسٹیشن سے بافنا ٹی پوائنٹ تک کانکریٹ سڑک ، نالوں کی تعمیر، روڈ ڈیوائیڈرز سمیت سنگم مقامات کی بہتری کے پہلے مرحلے کا کام شروع کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ ہم ان تمام ترقیاتی کاموں کو تین مرحلوں میں مکمل کرکے ناندیڑ کو بدل دیں گے۔ یہ کام نقل و حمل کے نظام پر دباو¿ کو کم کرے گا اور شہر کی تیز رفتار ترقی کا باعث بنے گا۔ انہوں نے ان تمام کاموں کو آئندہ چھ ماہ میں تیزی سے مکمل کرنے کا ارادہ ظاہر کیا۔ سڑکوں کی تعمیر کے دوران سیوریج اور ٹرانسپورٹ پائپ لائنوں کا بہترین انتظام کیا جائے گا۔