ناندیڑ سمیت مہاراشٹر کے کئی اضلاع سے اب تک کُل 25 پی ایف آئی کارکنان گرفتار: فڑنویس

457

ممبئی:27/ستمبر (ورق تازہ نیوز) مہاراشٹر پولیس نے ریاست کے کئی اضلاع میں چھاپے مار کر پاپولر فرنٹ آف انڈیا (PFI) کے 25 کارکنوں کو گرفتار کیا ہے۔ مہاراشٹر کے نائب وزیر اعلیٰ دیویندر فڑنویس نے صحافیوں کو بتایا کہ پی ایف آئی پر کارروائی ان کی سرگرمیوں کی تحقیقات کی بنیاد پر قانون اور شواہد کے مطابق ہے۔

فڑنویس، جو ریاست کے محکمہ داخلہ کے بھی انچارج ہیں، نے کہا، ’’سماج میں تقسیم پیدا کرنے اور ملک کو کمزور کرنے کی کوششیں کی جا رہی ہیں۔ یہ سلسلہ وار طریقے سے کیا جا رہا ہے۔ پولیس کے مطابق اورنگ آباد سے 14، تھانے سے چار، ناندیڑ، پربھنی اور مالیگاؤں سے دو دو اور امراوتی سے ایک کو گرفتار کیا گیا ہے۔

تھانے کے ڈپٹی کمشنر آف پولیس (کرائم) لکشمی کانت پاٹل نے کہا کہ پیر کی رات چار پی ایف آئی کارکنوں کو ضلع میں مقامی پولیس اور کرائم برانچ کے اہلکاروں کی طرف سے کی گئی مشترکہ کارروائی کے ایک حصے کے طور پر گرفتار کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ ممبرا سے دو اور کلیان اور بھیونڈی سے ایک ایک کارکن کو گرفتار کیا گیا ہے۔ اورنگ آباد کے ایک سینئر عہدیدار نے بتایا کہ انہوں نے پی ایف آئی کے 14 ارکان کو گرفتار کیا ہے۔

ناسک کے پولیس سپرنٹنڈنٹ دیہی سچن پاٹل نے کہا، ’’ہم نے مالیگاؤں سے دو لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔ ناندیڑ کے ڈپٹی آئی جی نثار تمبولی نے کہا کہ انہوں نے دو لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔ اس کے ساتھ ہی پونے پولیس نے PFI اور اس کی سیاسی ونگ سوشل ڈیموکریٹک پارٹی آف انڈیا (SDPI) سے وابستہ چھ لوگوں کو حراست میں لیا ہے۔ ایک اہلکار نے منگل کو یہ جانکاری دی۔ضابطہ فوجداری کی دفعہ 151(3) کے تحت یہ اقدام نیشنل انویسٹی گیشن ایجنسی (این اے آئی) اور مہاراشٹرا انسداد دہشت گردی اسکواڈ (اے ٹی ایس) کی طرف سے پی ایف آئی کے خلاف حالیہ کریک ڈاؤن کے پس منظر میں آیا ہے۔

کونڈھوا پولیس کے سینئر پولیس انسپکٹر اسٹیشن سردار پاٹل نے کہا۔ منگل کو سات ریاستوں میں چھاپوں کے دوران ایف آئی سے مبینہ طور پر منسلک 150 سے زیادہ افراد کو حراست میں لیا گیا یا گرفتار کیا گیا۔ پانچ روز قبل اس تنظیم کے خلاف ملک بھر میں سرچ آپریشن کیا گیا تھا جس پر بنیاد پرست اسلام سے تعلق کا الزام لگایا گیا تھا۔اتر پردیش، کرناٹک، گجرات، دہلی، مہاراشٹر، آسام اور مدھیہ پردیش میں چھاپے بنیادی طور پر ریاستی پولیس ٹیموں کے ذریعہ کئے گئے۔ NAIA PFI سے متعلق 19 معاملات کی جانچ کر رہا ہے۔ اس سے قبل، 22 ستمبر کو، 106 پی ایف آئی کارکنوں کو 15 ریاستوں میں اسی طرح کے چھاپے مار کر گرفتار کیا گیا تھا جس کی قیادت مختلف ایجنسیوں نے نیشنل انویسٹی گیشن ایجنسی (این آئی اے) کی قیادت میں ملک میں دہشت گردانہ سرگرمیوں کی حمایت کرنے کے الزام میں کی تھی۔