ناندیڑ:9اپریل(ورق تازہ نیوز) محکمہ پولیس نے آج ناندیڑ شہر کے اتوارہ سے بھاگیہ نگر تک ایک روٹ مارچ کیا، جس سے ان لوگوں کو اچھی طرح سے اندازہ ہو گیا جو تہوار میں خلل ڈالنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔ روٹ مارچ کا انعقاد یہ پیغام دینے کے لیے کیا گیا تھا کہ ہم عام لوگوں کی زندگیوں میں بدامنی پھیلانے والوں کے لیے ہمہ وقت تیار ہیں۔ملک میں کل 10 مارچ کو رام نومی منائی جائے گی۔ اس تہوار میں رام کے بے شمار عقیدت مند اپنے طور پر شریک ہوتے ہیں۔

رام نومی کے تناظر میں ناندیڑ شہر میں شوبھا یاترا نکالی جاتی ہے ۔ یہ جلوس رینوکاماتا مندر سے اشوک نگر ہنومان مندر تک جاتا ہے۔ اس جلوس کی وجہ سے کئی راستے بند ہیں۔ کچھ متبادل راستے تجویز کیے گئے ہیں۔ لیکن جلوس میں بڑی بھیڑ کو دیکھتے ہوئے جلوس کے دوران سماجی بے چینی پیدا ہونے کا خدشہ ہے۔ پولیس نے آج روٹ مارچ کا اہتمام کیا تھا تاکہ ان لوگوں کو سمجھایا جا سکے جو اس نقطہ نظر سے اس طرح کی بدامنی پھیلا رہے ہیں۔

ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس نیلیش مورے، ڈپٹی سپرنٹنڈنٹ آف پولیس ڈاکٹر سدھیشور بھور، انسپکٹر بھگوان دھابڈگے، جگدیش بھنڈاروار، ڈاکٹر نتن کاشیکر، سدھاکر آڑے، انیرودھ کاکڑے کے ساتھ کئی اسسٹنٹ انسپکٹر پولیس، سب انسپکٹر ‘ کیو آر ٹیملا زمین کے علاوہ خواتین اور مرد پولیس ملازمین ہوم گارڈ کے اہلکاروں نے حصہ لیا۔ روٹ مارچ اتوارہ سے شروع ہو کر پولیس تھانے بھاگیہ نگر پر اختتام پذیر ہوا۔