ناندیڑ – جالنہ سمردھی ایکسپریس وے کے زمین مالکان کیلئے خوشخبری : 2013 کے قانون کے مطابق زیادہ معاوضہ ملے گا: ضلع میں 185 ہیکٹر اراضی کا حصول کیا جائے گا، گاؤں کی فہرست دیکھیں

1,219

ناندیڑ : (ورق تازہ نیوز) ناندیڑ – جالنہ ایکسپریس وے کے حوالے سے ایک بڑی تازہ خبر آرہی ہے۔ دارالحکومت ممبئی کو ذیلی دارالحکومت ناگپور سے جوڑنے والی سمردھی ہائی وے کا پہلا مرحلہ حال ہی میں عوام کے لیے کھول دیا گیا ہے۔ اس شاہراہ کو جوڑنے والی جالنا ناندیڑ ہائی وے پروجیکٹ نے بھی رفتار پکڑی لی ہے۔

اس شاہراہ کے لیے ناندیڑ ضلع میں 185 ہیکٹر اراضی حاصل کی جائے گی۔ ناندیڑ ضلع میں یہ شاہراہ 12 گاؤں سے گزرے گی اور اس شاہراہ کے لیے کل ڈیڑھ ہزار کسانوں کی زمین حاصل کی جائے گی۔ انتظامیہ نے دسمبر کے آخر تک حصول اراضی کا عمل مکمل کرنے کا ہدف مقرر کیا ہے۔

جس طرح سے ناگپور ممبئی گرین فیلڈ ایکسپریس وے سابق وزیر اعلیٰ اور موجودہ نائب وزیر اعلیٰ دیویندر فڑنویس کا ڈریم پروجیکٹ ہے۔ اسی طرح ہم جالنا ناندیڑ ہائی وے کو سابق وزیر اعلیٰ اشوک راؤ چوان کا خوابیدہ منصوبہ کہہ سکتے ہیں۔

کیونکہ چوہان نے ہمیشہ اس شاہراہ کے لیے زور دیا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اس شاہراہ کا کام اب تیز رفتاری سے دیکھا جارہا ہے۔ یہ شاہراہ تین اضلاع جالنہ، پربھنی، ناندیڑ سے گزرے گی۔ یہ شاہراہ ان تینوں شہروں کے درمیان رابطے کو مزید آسان بنائے گی۔

اس سے مراٹھواڑہ کی مربوط ترقی کو فروغ ملے گا۔ مراٹھواڑہ، جو مغربی مہاراشٹر کے مقابلے ترقی میں پیچھے ہے، اس کی وجہ سے ابھرے گا۔ اس سے زراعت، صنعت اور سیاحت کو بڑا سہارا ملے گا۔

جن گاؤں سے یہ ایکسپریس وے گزرنے والا ہے ان کی فہرست ذیل میں دی گئی ہے۔

بورگاؤں تلنگ: 3.04

کلہال: 5.96

پیپلگاؤں کو: 26.67

وشنو پوری : 33.76

راہٹی بزرگ : 8.08

بابھوڑ گاؤں: 25.35

نالیشور: 20.76

تپپا: 15.39

پنگری: 24.06

تپاکی جانب کاکنڈی : 8.72

گنڈیگاؤں: 10.55

مذکورہ زمین ہیکٹر میں ہے۔ یعنی ناندیڑ ضلع میں 185.96 ہیکٹر اراضی حاصل کی جائے گی۔