ناندیڑ:3جون۔ (ورق تازہ نیوز) ناندیڑضلع کے سرپرست وزیر اشوک راو¿ چوہان نے یہاں کے گورنمنٹ آیور ویدک کالج ہاسٹل کی عمارت کو منہدم کرکے نئے ہاسٹل کی تعمیر کے لئے فنڈز حاصل کرنے کے لئے حکومت سے نمائندگی کی ہے اور ایک تعمیراتی منصوبے کے لئے 12 کروڑ 67 لاکھ 93 ہزار 837 روپے کی منظوری دی گئی ہے ۔نئی تین منزلہ عمارت سے اب کالج کے 100 طلباء کے لئے رہائش دستیاب ہوگی۔

اس فیصلے کا کالج کے طلباءنے خیرمقدم کیا ہے۔شہر میں گورنمنٹ آیور ویدک کالج کے احاطے میں واقع ہاسٹل کی پرانی عمارت میں 16 کمرے ہیں اور ایک کمرے میں صرف 3 ایسے 48 طلباءرہ سکتے ہیں۔ اس کے نتیجے میں ، کالج کے دوسرے طلباءکو رشتہ داروں یا شہر کے دیگر مقامات پر کمرہ کرایہ پر لینا پڑتا ہے۔ پچھلے کئی سالوں سے ہاسٹل میں رہائش کی مانگ بڑھ رہی ہے۔ ہاسٹل کی عمارت بہت پرانی ہے اور یہ حقیقت کہ اس ہاسٹل میں 100 طلباء کی رہائش ہونی چاہئے اس کو سرپرست وزیر اشوک راو¿ چوہان کے نوٹس میں لایا گیا تھا۔

سرپرست وزیر نے اس مطالبے کا نوٹس لیا اور حکومت سے نمائندگی کی۔ جو کامیاب رہی اور گورنمنٹ آیور ویدک کالج ہاسٹل کی عمارت کو مسمار کرنے اور نئے ہاسٹل کی تعمیر کے لئے 12 کروڑ 67 لاکھ 93 ہزار 837 روپے کی منظوری دی گئی ہے۔ فیصلے کے مطابق اب کالج میں 48 کی بجائے 100 طلباءکوقیام کی جگہ مل جائے گی۔