ناندیڑ:کووڈ متاثرین کی رہنمائی کے لیے ضلع انتظامیہ کی جانب سے کنٹرول روم

0 0

ناندیڑ:14 جنوری۔ (ورق تازہ نیوز) اس ہفتے کے شروع میں ناندیڑ شہر میں کورونا کا پھیلاو¿ دیکھا گیا۔ گزشتہ دو دنوں کے دوران 400 سے زائد افراد متاثر ہوئے ہیں اور ضلعی انتظامیہ کی جانب سے میونسپل آفس میں کنٹرول روم قائم کیا گیا ہے۔ کنٹرول روم شہریوں کی مناسب رہنمائی اور انہیں ضروری علاج کے بارے میں معلومات فراہم کرنے کے مقصد سے کام کر رہا ہے۔

ضلع کلکٹر وپن ایتنکر نے ضرورت مندوں سے اپیل کی کہ وہ کنٹرول روم 02462-262626 پر رابطہ کریں۔CoVID-19 سے دور رہنے کے لیے ماسک، سینیٹائزر اور ہجوم سے دور رہنا ہی بہترین حل ہے۔ شہریوں کو اس کو مزید سنجیدگی سے لینے کی ضرورت ہے۔ تاہم، وہ شہری جو متاثر ہوئے ہیں یا جن میں کووِڈ 19 کی علامات ہیں، اپنے شکوک و شبہات کو دور کرنے کے لیے262626 02462- پر رابطہ کر سکتے ہیں۔

یہ مرکز CoVID-19 پھیلنے والی ادویات و¿، مطلوبہ رویے سے متعلق رہنما خطوط اور کووڈ متاثرین کے لیے مشاورت کے بارے میں بھی معلومات فراہم کرتا ہے۔ ضلع انتظامیہ نے بتایا ہے کہ کنٹرول روم میں ہنر مند رضاکاروں کو تعینات کیا گیا ہے تاکہ کورونٹائن میں رہنے والے شہریوں کو مناسب مشورہ دیا جا سکے۔ضلع میں زیادہ سے زیادہ ٹیکے لگوانے کے لیے ضلع کلکٹر ڈاکٹر وپن ایتنکر خود گاو¿ں وار جائزہ لے رہے ہیں اور تمام محکمہ کے سربراہوں کو تمام میکانزم کو مربوط کرنے میں چوکس رہنے کی ہدایت دی ہے۔