• 425
    Shares

ناندیڑ:8 اکتوبر۔ (ورق تازہ نیوز) ریاست میں کورونا کی صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے ،عوامی زندگی کو بحال کرنے کے لیے اسکولوں ، مندروں اور تمام عبادت گاہوں کو شرائط و ضوابط کے تحت کھولنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ اس کی وجہ سے ہونے والے ہجوم اور مستقبل قریب میں مختلف تہواروں اور تقریبات اور اس کی وجہ سے انفیکشن کے بڑھتے ہوئے خطرے کو مدنظر رکھتے ہوئے ، ضلع کے تمام راشن کارڈ ہولڈر کوکورونا ویکسین کی شرائط و ضوابط نافذ کےے گیے ہیں۔اور ویکسین لگوانے والوں کوترجیح دی جائے گی ۔

اس طرح کی اطلاع ضلع کلکٹرڈاکٹرویپن اٹنکر نے دی ہے ۔انھوں نے بتایا کہ ضلع کی سستے اناج کی راشن دوکانوں پر اب اُن کارڈ ہولڈرس کو ترجیح دی جائے گی جو کورونا کی دو خوراکیں لی ہیں اورجس نے ایک خوراک لی ہے انھیںاسکے بعد اناج دیاجائے گا۔ یہ احکامات ایک سرکلر میں جاری کیے گئے ہیں تاکہ صحت عامہ کو زیادہ ترجیح دے کر ممکنہ خطرے اور کورونا کی تیسری لہر سے بچا جا سکے۔ انہوں نے یہ بھی واضح کیا کہ مستحقین کے ساتھ عوام کو بھی ویکسینیشن کے لیے زیادہ سے زیادہ حصہ لینا چاہیے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔