ناندیڑ:پسند کی شراب نہ دینے پر وائن مارٹ مینجر کوقتل کردیا

1,036

ناندیڑ:2ستمبر(ورق تازہ نیوز) شہر میں کل رات کو سڈکو میں ڈھاوڑے کارنر کے قریب ایک غیر ملکی شراب کی دکان کے مینجر کو پیٹ پیٹ کر قتل کرنے کا واقعہ پیش آیا۔ اس شراب کی دکان کا مالک سندیپ سبھا ش راو¿ چکھلیکر ہے۔ناندیڑ دیہی پولس نے دیگر کے ساتھ دو ناموں کے خلاف معاملہ درج کیا ہے۔ قتل کا یہ واقعہ سی سی ٹی وی میں قید ہو گیا ہے۔

سندیپ سبھاش راو¿ چکھلیکر سڈکو علاقے میں پردیپ وائن شاپ نامی شراب کی دکان کے مالک ہیں۔ اس دکان میں بہت سے لوگ کام کر رہے ہیں جیسے سائیناتھ جلباجی گڈمالوار دامودر پٹیواڑ، مانیک راو کپراتوار۔ اس دکان کے منیجر مادھو جیون راو¿ وکورے ہیں۔ شراب کی دکان صبح 10 بجے سے رات 10 بجے تک کھلی رہتی ہے۔کل 2 ستمبر 2022 کو رات 8.30 بجے سائی انگل نامی نوجوان پردیپ وائن شاپ پر آیا اور اس نے ڈبرگ بیئر مانگی۔ جب دکان میں موجود لوگوں نے اسے بتایا کہ یہ اس نام کی بیئر نہیں ہے تو سائی انگل نے کہا، "کیا یہ وہ بیئر نہیں ہے جو مجھے پسند ہے؟” پھر دکان بند کرنے کا کہہ کر منہ سے گالیاں دینے لگا۔ جیسا کہ شراب کی دکانوں پر ہمیشہ ایسا ہوتا ہے،

دکان پر موجود لوگوں نے اس کا کوئی نوٹس نہیں لیا لیکن جب سائی انگلے اور چار پانچ دیگر رات 9.30 بجے کے قریب پردیپ وائنس کے پاس واپس آئے تو سائی انگلے پگڑی پہنے ایک شخص سے کہہ رہا تھا کہ پمیہ بھائی انکو زندہ نہیں رکھنا ہے۔ ان کا پورا نام پریم سنگھ سپورے ہے۔آنے والے تمام لوگوں نے زبردستی شراب کی دکان کا لوہے کا گیٹ کھولا اور پہلے ایک کو اندر داخل کیا اور پھر دوسرے کو گھسیٹ کر باہر نکالا اور لکڑیوں سے مارا۔ بعد ازاں دکان کے منیجر مادھو جیون راو وکورے کی پیٹھ کے دائیں جانب خنجر سے وار کیا گیا جس سے وہ شدید زخمی ہوگیا۔ مادھو جیون راو¿ خون میں لت پت ہوکروہیں گر گئے۔ اس کے بعد حملہ آور اپنی دو پہیہ گاڑیوں پر فرار ہو گئے۔زخمی مادھو جیون راو ¿ وکورے کو دوسروں نے آٹو میں اسپتال لے جایا لیکن بدقسمتی سے اس سے قبل ہی اس کی موت ہوگئی۔

اس واقعہ کی تمام فوٹیج سی سی ٹی وی میں قید ہوگئی ہے۔ سائیناتھ جلباجی گڈملوار کی طرف سے شکایت کے بعد جرم نمبر 536/2022 دفعات 302 ,307, 452 294, 143, 147 تعزیرات ہند کی دفعہ 4/25 4/27 و آرمس ایکٹ اور ممبئی پولیس ایکٹ کی دفعہ 135 کے تحت درج کیا گیا۔ اس جرم کی تفتیش پولیس سب انسپکٹر وجے پاٹل کررہے ہیں۔آج صبح متوفی مادھو جیون راو¿ وکورے (32) کی لاش کو ان کے آبائی گاو¿ں روانہ کر دیا گیا ہے جہاں ان کی آخری رسومات ادا کی جائیں گی۔