ناندیڑ:ولیمہ میں قتل‘ دونوں گروپ کے 9 افراد گرفتار

777

ناندیڑ:23نومبر ( ورقِ تازہ نیوز)ڈی جے بجانے کی وجہ سے نوجوان کے قتل اور قاتل گروہ میں سے ایک پر جان لیوا حملے کا مقدمہ ایک دوسرے کے خلاف ایئرپورٹ تھانے میں درج کر لیا گیا۔ عدالت نے جان لیوا حملہ کرنے والے چار افراد کو پولیس کی تحویل میں بھیج دیا ہے۔ قتل گروپ کے پانچ ملزمان کو آج 23 نومبر کو ایئرپورٹ پولیس نے گرفتار کیا ہے۔

21 نومبر کو کرم ویر نگر میں ولیمہ تقریب میں ڈی جے کی دھن پررقص کرنے کی معمولی بات پرنوجوانوں کے گروپ میں جھگڑا ہوا ۔ اس میں ایک گروہ نے سہیل خان نوید خان (29سال) اور اس کے دوست آصف خان کو زمین پر گرایا اور جان سے مارنے کی نیت سے اینٹوں اور پتھروں سے مارا۔ اس سلسلے میں تعزیرات ہند کی دفعہ 307، 324، 323، 504 اور 34 کے تحت مقدمہ نمبر 400/2022 درج کیا گیا ہے۔

ایئرپورٹ پولیس نے اس معاملے میں چار لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔ عدالت نے انھیں پولیس حراست میں بھیج دیا ہے۔اسی واقعے کے سلسلے میں ایک اور مقدمہ نمبر 399/2022 درج کیا گیا۔ اس میں ایک نوجوان شیخ معین شیخ اقبال کوقتل کیاگیا۔ اس معاملے میں ایئرپورٹ پولیس نے محمد کیف محمد غوث (24)سال اور شیخ اسماعیل عرف چاو ش محمد علی (25) کی مفرورکے طورپر شناخت کی ہوئی ہے۔

دوسرے محمد جاکر محمد طاہر (23) فاروق نگر ناندیڑ اور سہیل خان نوید خان (29) ساکنسکوجی نگر، شیخ عامر عرف امو شیخ پاشاہ (23) ساکن‘ گووردھن گھاٹ، محمد آصف محمد یونس (24) رہائشی ‘ حمیدیہ کالونی دیگلورناندیڑ، سید ساجد سید مجیب رہائشی ٹائر بورڈ ناندیڑ کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔ ہوائی اڈے کے پولیس انسپکٹر انیرودھ کاکڑے، اسسٹنٹ پولس انسپکٹر نری سنگھ انالداس، بالو گیتے، پولیس سب انسپکٹر ناگوراو¿ جادھو، کرائم انویسٹی گیشن ٹیم کے تمام پولس اہلکاروں نے ان دونوں جرائم کا پردہ فاش کرنے اور مجرموں کو گرفتار کرنے کے لیے سخت محنت کی ہے۔