ناندیڑ:وظیفہ یاب ایڈیشنل کلکٹررام گگرانی‘اوربیوی کی گرفتاری ‘بیٹے کو پولس کسٹڈی

1,139

ناندیڑ:4نومبر ( ورقِ تازہ نیوز) ریٹائرڈ ایڈیشنل کلکٹر رام نارائن گگرانی کو ان کی بیوی اور بیٹے کے ساتھ جنہوں نے اپنی آمدنی سے 45 فیصد زیادہ دولت جمع کی تھی، کو اینٹی کرپشن بیورو نے حراست میں لے لیا ہے۔ پرتھمیش رام نارائن گگرانی کو ایڈیشنل سیشن جج ایس۔بانگر نے تین دن کی پولیس حراست میں بھیج دیا گیا ہے۔

ریٹائرڈ ایڈیشنل کلکٹر رام نارائن لکشمی نارائن گگرانی (62سال)، جے شری رام نارائن گگرانی (57سال) ‘ پرتھمیش رام نارائن گگرانی (34)کے اوپن انکوائری کی گئی جس میںانکشاف ہوا کہ یکم اپریل 2010 سے 30 جون 2016 کے درمیان گگرانی خاندان کے تمام افرادنے اثاثوں سے 45 فیصد زیادہ دولت جمع کی ۔جس کی کُل حساب 28لاکھ 72ہزار660 روپے بتایاگیا ہے۔انکی بیوی جئے شری گگرانی کے نام پر ایک 1 لاکھ 59 ہزار 86 روپے ان کے بیٹے پرتھمیش کے نام پر کُل آمدنی دو کروڑ 7 لاکھ 51 ہزار 740 روپے غیر قانونی ہے۔

اس شکایت کی بنیاد پر وزیرآباد پولیس نے مقدمہ نمبر 387/2022 سیکشن 13(1)(e) کے ساتھ انسداد بدعنوانی ایکٹ 1988 کی 13(2) اور تعزیرات ہند کی دفعہ 109 کے تحت اس معاملے میں ملزم نمبر 3 پرتھمیش رام نارائن کے خلاف درج کیا ہے۔ گگرانی کو شام 5.42 بجے گرفتار کیا گیا • جب پرتھمیش گگرانی کو رشوت ستانی کی روک تھام کے محکمے کے انسپکٹر اشوک ایپار نے عدالت میں پیش کیا تو ضلع پبلک پراسیکیوٹر اے ڈی رنجیت دیشمکھ نے کہا کہ پرتھمیش کو گرفتار کرنے کے بعد ملزم نے اپنے گھر میں موجود لاکر کی چابیاں نہیں دیں۔

تحقیقات کی جائیں کہ کیا اس کیس کے ملزمان نے بے نامی دولت اکھٹی کی ہے؟ ملزم پرتھمیش گگرانی کی طرف سے ایڈوکیٹ منیش رامیشور شرما (کھانڈیل) نے پولیس حراست میں نہ دینے کی استدعا کی۔ دلیل سننے کے بعد جج ایس ای بانگر نے پرتھمیش رام نارائن گگرانی کو 7 نومبر 2022 تک یعنی 3 دن کے لیے پولیس حراست میں بھیج دیا ہے۔ رام نارائن لکشمی نارائن گگرانی اور ان کی بیوی جے شری گگرانی دونوں کو بھی انسداد رشوت ستانی محکمہ نے پونے میں گرفتار کیا تھا۔ اسے یہاں سے تحویل میں لے لیا گیا ہے اور ان سے تفتیش جاری ہے، غبن کی شکایت کے بعد محکمہ انسداد رشوت ستانی کی جانب سے گگرانی خاندان کی کھلی تفتیش کی گئی۔