ناندیڑ:نائیلان سے تیار مانجھا کی تیاری وذخیرہ اندوزی کرنے والوں کے خلاف پولس کادستہ تشکیل

170

ناندیڑ:4جنوری ( ورقِ تازہ نیوز) سپرنٹنڈنٹ آف پولیس شری کرشنا کوکاٹے نے نائیلان، پلاسٹک، مصنوعی دھاگے سے بنے مانجا جو انسانوں اور جانوروں کی زندگی کے لیے نقصان دہ ہیں، کی خرید و فروخت اور ذخیرہ کرنے والوں کے خلاف کارروائی کے لیے ایک خصوصی ٹیم تشکیل دی ہے۔ اس ٹیم کے سربراہ لوکل کرائم برانچ کے پولس انسپکٹر دوارکا داس چکھلیکر ہیں۔

پولیس محکمہ کی طرف سے فراہم کردہ معلومات کے مطابق پولیس سپرنٹنڈنٹ شری کرشنا کوکاٹے نے عوام سے اپیل کی ہے کہ اگر کوئی غیرنائلون، پلاسٹک، مصنوعی دھاگے سے بنا مانجھا خرید و فروخت کر رہا ہے، جو کہ انسانی اور جانوروں کی زندگی کے لیے نقصان دہ ہے، اور اگر کوئی اسے ذخیرہ کر رہا ہے اور سپلائی کر رہا ہے تو عوام خصوصی ٹیم سے رابطہ کریں حکام کو اطلاع دیں۔ آنے والے پتنگ فیسٹیول، مکر سقراط کے دوران پتنگیں اڑائی جاتی ہیں اور اس میں استعمال ہونے والا دھاگہ اب پہلے جیسا نہیں رہا لیکن نائلون، سینتھیٹک، پلاسٹک کا استعمال کیا جا رہا ہے۔

اس لیے وہ جگہ انسانی اور حیوانی زندگی کے لیے خطرناک ہے۔ اس کے لیے سپرنٹنڈنٹ آف پولیس شری کرشنا کوکاٹے نے 36 پولس اسٹیشنوں کے انچارج پولیس افسران کی ایک خصوصی ٹیم تشکیل دی ہے۔ اس ٹیم کے سربراہ لوکل کرائم برانچ کے پولس انسپکٹر دوارکا داس چکھلیکر ہیں، ان کا موبائل نمبر 9822458411 ہے۔اسلئے ایسے مانجھوںکی فروخت و ذخیرہ اندوزی کے بارے میں پولس کو مطلع کریں۔