BiP Urdu News Groups

ناندیڑ:23نومبر۔(ورق تازہ نیوز)ساتویں اقتصادی مردم شماری کا کام مرکزی حکومت نے جنگی بنیادوں پر شروع کیا ہے اور اب دیہی علاقوں سمیت شہروں اورعوام کی معلومات حاصل کرنے کا کام جاری ہے۔ اس معلومات میں انفرادی سطح پر مالی معلومات بھی شامل ہیں۔ اس معلومات کو حکومتی سطح پر خفیہ رکھا جائے گا اسلئے شہریان گھرآنے والے گنتی کنندگان اور معائنہ کرنے والے نگران افراد کو معلومات دے کر تعاون کریں۔اس طرح کی اپیل ضلع کلکٹر ڈاکٹر وپین اتنکر نے کی۔ آج کلکٹریٹ دفتر میں ان کی زیرصدارت ایک اجلاس ہوا۔

اس موقع پر کمیٹی کے ممبران اور مختلف سرکاری محکموں کے عہدیدار موجود تھے۔ اس معاشی حساب کو حکومت کے اہداف اور پالیسیاں طے کرنے میں ترجیح دی جاتی ہے۔اس ساتویں ملک گیر معاشی مردم شماری میں ، کاروبار ، صنعت ، پیداوار ، سامان اور خدمات کی تقسیم ، اسٹیبلشمنٹ ، روزگار ، کارکنوں کی تعداد ، خود روزگار ، مزدور ‘مارکیٹنگ تنظیموں وغیرہ سے وابستہ عوامل کو مدنظر رکھا جائے گا۔ یہ ہر قسم کے اداروں (موسمی ، بارہماسی ، عارضی) کے بارے میں معلومات اکٹھا کرے گا۔ کامن سرویس سنٹر (CSC) ای گورننس کے ذریعہ مالی حساب کتاب کے شعبے کے لئے انیومیٹرز اور سپروائزر تفویض کیے گئے ہیں۔ مالی حساب کتاب کے تحت معلومات اکٹھا کرنے کا کام ہر گھرکے ساتھ ساتھ کاروباری اداروں کا دورہ کرکے پیپر لیس انداز میں موبائل الگورتھم کے ذریعے کیا جارہا ہے۔

اس معلومات کو ہر سطح پر خفیہ رکھا جائے گا۔ مردم شماری میں زراعت ، شجرکاری ، غیر قانونی معاشی سرگرمیاں ، عوامی انتظامیہ اور دفاع ، اور بیرونی علاقائی تنظیموں کی معاشی سرگرمیاں کوان سے حذف کیاگیا ہے ۔دیہی علاقوں میں مردم شماری کا کام آخری مراحل میں ہے اور شہری علاقوں میں کام شروع ہوچکا ہے۔ اقتصادی حساب کتاب کی معلومات کو مرکزی اور ریاستی حکومتیں منصوبہ بندی اور پالیسی سازی کے لئے استعمال کرتی ہیں۔ اس موقع پر ضلع کے تمام شہروں اور دیہاتوں میں گنتی کے کام کو مو¿ثر طریقے سے انجام دینے کے لئے ، ضلعی سطح کی رابطہ کمیٹی کے تمام انتظامی افسران نے گنتی کے لئے مقرر کردہ گنتی کرنے والوں اور نگرانوں کو ہدایت دی ہے۔اسلئے ناندیڑمیں عوام سے تعاون کی اپیل کی گئی ہے ۔