ناندیڑ:6 اپریل۔ (ورق تازہ نیوز) ضلع ناندیڑ میں کورونا مریضوں کی بڑھتی ہوئی تعداد کے پیش نظر ، ناندیڑمیں ایک عارضی 200 بیڈ والا جمبو کوویڈ سنٹر قائم کیا جارہا ہے اور تمام متعلقہ مشنری اندرون ایک ہفتہ اس کوویڈ سنٹر کوشروع کرنے کیلئے کوشش کریں۔ وزیر سرپرست اشوکرراو چوہان نے آج شام ویڈیو کانفرنس کے ذریعے ناندیڑ ضلع میں کوویڈ کی صورتحال کا جائزہ لینے کے لئے ایک میٹنگ کی۔

اجلاس کی صدارت کلکٹر ڈاکٹر وپین اتنکرنے کی۔اس موقع پر ضلع پولس سپرنٹنڈنٹ پرمود شیوالے ، میونسپل کمشنر ڈاکٹر سنیل لہانے ، گورنمنٹ میڈیکل کالج کے ڈین ڈاکٹر دلیپ مہیسیکر‘گورنمنٹ آیورویدک کالج کے ڈین ڈاکٹر یشونت پاٹل ، ڈسٹرکٹ ہیلتھ آفیسر ڈاکٹر بالاجی شنڈے ، ڈسٹرکٹ سیول سرجن سرجن ڈاکٹر نیل کنٹھ بھوسی کے علاوہ فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن کے سینئر آفسران بھی موجود تھے ۔ سرپرست وزیر کی زیر صدارت آج کی جائزہ میٹنگ میں جمبو کوویڈ سنٹر کے قیام پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

کورونا مریضوں کی بڑھتی ہوئی تعداد کے پیش نظر ناندیڑ میں ایک عارضی جمبو کوویڈ سنٹر قائم کیا جارہا ہے۔ اس مرکز میں آکسیجن کی سہولیات کے ساتھ کورونا کے علاج معالجے کی ضروری سہولیات موجود ہوں گی۔ اسی طرح ، ضلع میں بستروں کی دستیابی ، آکسیجن اور تندرستی دوا جیسے ادویات کی طلب اور رسد وغیرہ پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ اشوک چوہان نے ناندیڑ ضلع میں کورونا وٹیکہ اندازی مہم پر زیادہ زور دینے کی ہدایت دی۔ انہوں نے ضرورت پڑنے پر این جی اوز کی مدد لینے کی بھی تجویز پیش کی۔ ضلع کلکٹر نے ویکسی نیشن مہم کے بارے میں آگاہ کیا اور کہا کہ ضلع ناندیڑ میں مزید ویکسین سپلائی کرنے کی ضرورت ہے۔ حکومت کو ضلع میں مزید ویکسین اور آکسیجن کی فراہمی کے لئے مناسب اقدامات اٹھائے جائیں گے۔