ناندیڑ::24 نومبر۔(ورق تازہ نیوز) مہاراشٹر کے چھ اضلاع میں چار میونسپل کارپوریشنوں میں چار خالی آسامیوں کے لیے ضمنی انتخاب کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا گیا ہے۔ یہ انتخابات دھولےہ، ناندیڑ-واگھالا، احمد نگر اور سانگلی-میرج-کپواڈ میونسپل کارپوریشنوں میں ایک ایک حلقے کے لیے ہوں گے۔ اس ضمنی انتخاب کے نوٹیفکیشن پر ریاستی الیکشن کمیشن کے سکریٹری کرن کروندکر نے دستخط کیے ہیں۔ ریاست میں چار نشستوں کے انتخابات کے لیے نوٹیفکیشن جاری کیا گیا ہے، یعنی دھولے میں 5-B، احمد نگر میں 9-C، ناندیڑ-واگھالا میں 13-A، سانگلی میراج-کپواڈ میں 16-A۔ میںرائے دہی عمل میں آرہی ہے ۔ اسلئے مثالی انتخابی ضابطہ اخلاق نافذ ہوگیا ہے۔اسلئے وزراء، ایم پیز، ایم ایل ایز، کارپوریٹرس کوئی بھی ایسی کارروائی نہیں کر سکیں گے جس سے ان وارڈوں کی حدود میں ووٹروں پر اثر پڑے۔

اس انتخاب کے لیے میونسپل کمشنر کو 29 نومبر کو مقامی گزٹ اور اخبارات میں پروگرام کا نوٹیفکیشن شائع کرنا ہے۔ 29 نومبر سے 6 دسمبر تک کمیشن کی طرف سے مقرر کردہ ویب سائٹ پر نامزدگی دستیاب ہوں گی۔ کاغذات نامزدگی 29 نومبر سے 6 دسمبر تک صبح 11 بجے سے دوپہر 3 بجے تک قبول کیے جائیں گے۔ کاغذات نامزدگی کی جانچ پڑتال 7 دسمبر کو صبح 11 بجے سے شروع ہوگی۔ درست نامزد امیدواروں کی فہرست 7 ڈسمبرکو شائع کی جائے گی۔ امیدواری واپس لینے کی تاریخ 9 دسمبر 2021 دوپہر 3 بجے تک ہے۔ انتخابی نشان کا الاٹ مینٹ 10 دسمبر کو کیاجائے گا۔ امیدواروں کی حتمی فہرست 10 دسمبر کو جاری کی جائے گی۔ ضرورت پڑنے پر 21 دسمبر کو صبح 7.30 بجے سے شام 5.30 بجے کے درمیان پولنگ ہوگی۔

ووٹوں کی گنتی کے نتائج کے اعلان کے لیے 22 دسمبر 2021 کی تاریخ دی گئی ہے۔ انتخابات کا نتیجہ 28 دسمبر کو مہاراشٹر کے سرکاری گزٹ میں شائع کیا جائے گا۔ ناندیڑ کے وارڈ نمبر 13( اے) مدینہ نگر میں کارپوریٹر گنگا بائی سون کامبلے کا 26 جنوری 2020 کو انتقال ہوگیا۔ اسلئے یہ نشست مخلوعہ ہے ۔ وہ کانگریس کی کارپوریٹر تھیں۔یہ حلقہ ایس سی خاتون کیلئے محفوظ ہے ۔ا سلئے کسی ایس سی سماج سے تعلق رکھنے والی خاتون کو کانگریس ودیگرسیاسی پارٹیاں انتخابی میدان میںاتارے گی۔فی الحال ریاست میں مہا ویکاس اگھاڑی کی حکومت ہے اسلئے جہاں بھی ضمنی انتخابات ہورہے ہیں وہاں پر مہاویکاس اگھاڑی اپنا مشترکہ امیدوار کھڑے کررہے ہیں ۔اسلئے اس وارڈ میںبھی کانگریس ۔این سی پی اورشیوسینا مشترکہ طور پراپنا امیدوار کھڑے کرے گی ۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔