ناندیڑ:معمرقائد باپوصاحب گورٹھیکرچل بسے

358

ناندیڑ:24اگست(ورق تازہ نیوز) ضلع کی سیاست کا ایک ہیرا، بے داغ، بے لوث، دلیر شخصیت، ایک جنگجو، ایک با کردار، ایک دیوتا آدمی ‘ضلع کی سیاست میں کامیابی کے ساتھ مختلف عہدوں پر فائز رہنے والے ایک مثالی لیڈر سابق ایم ایل اے باپو صاحب دیشمکھ گورتھیکر کا انتقال ہوگیا۔ تمام شعبہ ہائے زندگی سے تعلق رکھنے والے شہری، سیاسی رہنما ان الفاظ کے ساتھ جذباتی خراج عقیدت پیش کر رہے ہیں، ان کی روح کو سکون ملے۔

نیشنلسٹ کانگریس پارٹی کے سینئر لیڈر اور بھوکر اسمبلی حلقہ کے سابق ایم ایل اے سرینواس عرف باپو صاحب دیشمکھ گورتھیکر کی طبیعت اچانک بگڑ گئی۔ ان کی عمر 78 سال تھی جب ناندیڑ کے ایک نجی اسپتال میں علاج کے دوران بدھ کی رات دیر گئے ان کا انتقال ہوگیا۔ ان کی موت کے بعد بھوکر ودھان سبھا حلقہ سوگ میں ہے۔ ان کے جسد خاکی کو جمعرات کی شام 4 بجے گورٹھہ (عمری) میں نذر آتش کیا جائے گا۔سابق ایم ایل اے باپو صاحب گورتھیکر کو کل ناندیڑ کے ایک پرائیویٹ اسپتال منتقل

کیا گیا تھا کیونکہ ان کی حالت خراب ہوگئی تھی۔ حالت بگڑنے کی وجہ سے ہائی پاور وینٹی لیٹر پر رکھ کر علاج شروع کیا گیا ۔ علاج کے دوران بدھ کی رات دیر گئے اس کی موت ہو گئی۔ جس سے حلقے میں کہرام مچ گیا ہے۔ وہ دو مرتبہ بھوکر اسمبلی حلقہ کی نمائندگی کر چکے ہیں۔