ناندیڑ:19 مارچ(ورق تازہ نیوز) ناندیڑ شہر کے مال ٹیکڑی بریج پرکل دوپہر کے وقت ہوئی فائرنگ کے معاملے میں زخمی شکایت کنندہ کی طرف سے درج کرائی گئی شکایت ہی خود ہی شک وشبہات کے دائرے میں آرہی ہے ۔ ایئرپورٹ پولیس نے اس سلسلے میں کیس درج کرلیا ہے۔زخمی ہونے والے والمیکی نگر کے ایک نوجوان دیپک بیگھانیا (30)سال کی شکایت کے مطابق 18 مارچ کو وہ اپنے خاندان کے ساتھ ہولی کھیلنے کے بعد تربوز لانے کیلئے مال ٹیکڑ ی پل سے فروٹ مارکیٹ کی سمت جارہاتھا ۔جب وہ پُل کے اوپرپہنچا تواچانک یاد آیا کہ اس نے پیسے نہیں لئے اسلئے وہ دوبارہ اپنے گھروالمکی نگر(نزد ایم جی آر گارڈن) کی سمت پل کی دوسری جانب سے واپس آرہاتھا ۔

اسی دوران دوافراد اپنی گاڑی سے اترے اورفریادی پر گولی چلا دی۔ ایک گولی بائیں ران میں اور ایک بائیں بازو میں لگی۔ اس کے بعد فریادی اپنے گھر چلا گیا جس کے بعدافراد خاندان نے علاج کیلئے سرکاری دواخانہ منتقل کیا۔اس شکایت کی بنیاد پر ائیرپورٹ پولس نے نے تعزیرات ہند کی دفعہ 307 اور انڈین آرمز ایکٹ کے سیکشن کے تحت مقدمہ نمبر 97/2022 درج کیا ہے۔ کیس کی تحقیقات پی آئی بالو گیتے کررہے ہیں۔فائرنگ کے فوراً بعد کئی پولیس اہلکار اور پولیس اہلکار جائے وقوعہ پہنچ گئے تھے۔پولس نے جائے وقوع پر پوری طرح معائنہ کیا لیکن کہیں بھی خون کے نشان نظر نہیں آئے ۔

اس کے علاوہ، پولیس کو یقین نہیں ہے کہ زخمی فریادی وہاں سے گھر گیا اور گھر جاتے ہی بیہوش ہوگیا۔ اسکا کہنا ہے کہ حملہ آوروں کے چہرے پرہولی کارنگ لگاہواتھا اسلئے انکے چہروںکی شناخت نہیں ہوسکی ہے ۔اسلئے شکایت میں نامعلوم افراد کے خلاف مقدمہ درج کیاگیاہے ۔ ہوائی اڈے کی پولیس آج صبح سے ہی کئی سی سی ٹی وی فوٹیج کی جانچ کر رہی ہے لیکن ابھی تک حملہ آوروں کے بارے میں کوئی سراغ نہیں ملا ہے ۔