Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

ناندیڑضلع میں کرفیو کے سلسلے میں نظر ثانی شدہ اور اضافی ہدایات جاری

ناندیڑ:11جولائی( ورق تازہ نیوز) ضلع انتظامیہ نے کورونا وائرس کے سلسلے کو توڑنے کے لئے احتیاطی اقدام کے طور پر 12 جولائی کو آدھی رات سے لے کر 20 جولائی 2020 کی درمیانی رات پورے ضلع میں کرفیو نافذ کردیا ہے۔ 11جولائی کو ضلع کلکٹر نے اپنے ترمیمی احکامات جاری کیے ہیں۔

ان اشیاءکی اجازت صرف صبح 7.00 سے صبح 10 بجے کے درمیان ہوگی

ہفتہ وار مارکیٹ اور سبزیوں / پھلوں کے بازار بند رہیں گے۔ سبزیوں اور پھلوں کو فروخت کرنے والے دکاندار سڑکوں ، کالونیوں ، سوسائٹیوں میں کسی جگہ پر رکے بغیرگھوم کرسبزی فروخت کرسکتے ہیں۔ دودھ بیچنے والے دودھ کو روکنے اور فروخت نہیں کرسکیں گے۔ وہ گلی ، کالونی ، سوسائٹی جاکر گھر بیچ سکتے ہیں۔ جار واٹر سپلائی کرنے والے معاشرتی فاصلے پر عمل کرکے صارفین کو گھر پہنچانے کی خدمت فراہم کرسکیں گے۔ گھریلو گیس ہوم ڈیلیوری سروس مہیا کی جائے۔ اس کے لئے گیس تقسیم کرنے والے عملے کے لئے یونیفارم اور شناختی کارڈ رکھنا لازمی ہوگا۔ ان امور کی صبح 7.00 سے صبح 10 بجے تک ہی اجازت ہوگی۔

ضلع ناندیڑ میں بینک کے تمام ملازمین بینک میں موجود رہے کر اپنے داخلی دفتر کا کام انجام دے سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ، بینک میں سرکاری دفتر کا سرکاری دفتر بینک کے ساتھ معاملات جاری رکھے گا لیکن کسی دوسرے صارفین کو بینک میں داخل ہونے سے روک دیا گیا ہے۔ایک ہی وقت میں ، مون سون سے متعلق کام کو پہلے دیئے گئے شرائط و ضوابط کے تحت جاری رکھنے کی اجازت ہوگی۔ افراد کو کسی بھی نجی دو پہیہ ،ں ، تھری وہیلر ، فور وہیلر اور دیگر گاڑیوں میں سفر کرنے کی اجازت نہیں ہوگی۔ بشرطیکہ بین ریاستی سفر کو ہنگامی طبی وجوہات کے ساتھ ساتھ اجازت دی گئی ہے ریاست میں ہی جانے کی اجازت ہوگی