• 425
    Shares

ناندیڑ:15 ستمبر۔ (ورق تازہ نیوز)ناندیڑ کے وشنوپوری ڈیم کی سطح آب میں کافی اضافہ ہواہے اسلئے وہ لبریز ہوچکاہے ۔ اسکے باوجودشہریان کو آٹھ۔ آٹھ دنوں تک پانی کیوں نہیں مل رہا ہے ؟ اس طرح کا سوال ایم ایل سی امرراجورکر نے میونسپل کارپوریشن انتظامیہ سے پوچھتے ہوئے انھیںآڑے ہاتھوں بھی لیاہے۔ جس کے بعدانتظامیہ نے دو دن وقفہ سے نلوںکوپانی فراہمی کاتیقن دیا ہے۔اس کے علاوہ شہر کے مختلف علاقوں میںغلط طریقہ سے نصب موبائل ٹاور کوبھی نکالاجائے گا اور جس مقام پر اسٹریٹ لائٹ نہیں ہے ان علاقوں میں ااسٹریٹ لائٹ کی سہولت فراہم کرنے کاتیقن بھی کارپوریشن نے راجورکرکودیا ہے۔

شہر میں موسلادھاربارش اور وشنوپوری ڈیم لبریز ہونے کے باوجود عوام کو آٹھ دنوںتک پینے کے پانی کیلئے ترسنا پڑرہاہے ۔شہر کے بیشترعلاقوں میںا سٹریٹ لائٹ بند پڑے ہیں اورغلط مقامات پر موبائل ٹاورس کواجازت دی گئی ہے ان موضوعات پر امرراجورکر نے کارپوریشن عہدیداران ‘اافسران و کارپوریٹرس کا مشترکہ اجلاس منعقد کیا ۔اجلاس میںمیئر موہنی تائی یونکر ‘ ڈپٹی میئرمسعوداحمدخاں ‘اسٹینڈئنگ کمیٹی چیرمین وریندرسنگھ گاڑی والے ‘ایڈیشنل کمشنر باباصاحب منوہرے ‘پانی سپلائی محکمہ کے ایگزیکٹیو انجینئر سگریو اندھارے ‘بجلی محکمہ کے ڈپٹی انجینئرستیش دھوڑے کے علاوہ تمام کارپوریٹرس بھی موجود تھے۔مذکورہ تینوں مسائل میں شہر کی پانی کی فراہمی ایک اہم مسئلہ ہے اور سرپرست وزیر اشوک راو¿ چوہان نے شہریوں کو پانی کی ہموار فراہمی کو یقینی بنانے کے لیے بطور خاص 20 کروڑ روپے دیے ہیں۔

دریائے گوداوری ناندیڑ سے بہہ رہی ہے تو پانی کی فراہمی آسانی سے کیوں نہیں ہو رہی؟ اس طرح کا سوال ہے ایم ایل سی راجورکر نے اٹھایا ہے ۔اس تناظر میں انتظامیہ نے دو دن کے وقفہ سے پانی کی فراہمی کا وعدہ کیا۔ عیدگاہ سمیت شہر کے کئی مقامات پر موبائل ٹاورز کی غلط اجازت دی گئی ہے۔س کے لیے کارپوریٹرز نے ٹاو¿ن پلاننگ افسر کوآڑے ہاتھوں لیا۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ غلط جگہ پر دی گئی موبائل ٹاورس کی اجازتیں فوری طور پر منسوخ کر دی جائیں گی۔اس اجلاس میں سابق ڈپٹی میئر آنند چوہان ، سابق چیرمین امیت سنگھ تہرا ، کشور سوامی ، امیش پاولے ، وجے یوونکر ، سبھاش رائبولے ، شعیب حسین ، وٹھل پاٹل ، رمیش گوڈبولے ، ناگ ناتھ گڈم ، اطہر بھائی ، دشیانت سونالے ، سیدشیر علی ، سندیپ سون کامبلے ، بھالچندر پاولے ، حبیب مولانا ، رشید بھائی ، ناصربھائی ،عبداللطیف ، دیانند واگھمارے ، لکشمی کانت گونے ، علیم بھائی ، راجو ینم ، حفیظ بھائی ، فاروق بدویل ، سریش ہٹکر ، چاندپاشا ہ اور دیگر کارپوریٹر موجود تھے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔