• 425
    Shares

ناندیڑ:یکم اکتوبر(ورق تازہ نیوز)بارش نہ ہونے کی وجہہ سے ناندیڑکی گوداوری ندی کی سطح میں آہستہ آہستہ کمی آرہی ہے اورآج یکماکتوبر کوکئی فٹ تک پانی اترگیا ہے لیکن تشویش کی بات یہ بھی ہے کہ محکمہ موسمیات نے بارش کی پیش قیاسی بھی کی ہے اورآج شام میں وقفہ وقفہ سے بارش ہوتی رہی ہے ۔ اور امکان ہے کہ کل اور پرسوں بھی بارش ہوگی ۔شاہین طوفان کے باعث مراٹھواڑہ میں بھی تیز موسلادھار بارش کاا شارہ دیاگیا۔

ناندیڑ میں گوداوری ندی کاپانی کم ہورہا ہے اسلئے اب نشیبی علاقوں سے بھی پانی اتر رہا ہے ۔ اور کئی علاقوں کی سڑکیں دوبارہ آمد ورفت کےلئے کھل گئی ہیں۔اس کے علاوہ جائیکواڑی ڈیم ‘یلدری ‘ سدیشور‘ دگرس ڈیم ‘دودھنا پروجیکٹ سے بھی پانی کی آمد کاسلسلہ کم ہوا جس کی وجہہ سے گوداوری میں پانی کم رفتار سے بڑھ رہا ہے ۔جبکہ دوسری جانب گوداوری کاپانی آگے تیلنگانہ کی سمت بھی بڑھ رہا ہے ۔ ناندیڑ کے نا وگھاٹ پُل سے بھی پانی اترگیاہے اسلئے پُل سے آمد ورفت کاسلسلہ شروع ہوگیاہے۔ وشنو پوری ڈیم کے فی الحال پندرہ میں سے صرف چار گیٹ ہی کھلے رکھے گئے ہیں۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔