ناندیڑ:8فروری ۔(ورق تازہ نیوز) سرپرست وزیر اشوک راو¿ چوان نے گواہی دی ہے کہ حیدرآباد کے میونسپل اسپتال میں بھی سرکاری اسپتال میں صحت کی سہولیات مہیا کی جائیں گی۔آج پیر کے روز دےگلور ناکہ پانی کی ٹاکی کے قریب حیدرباغ کے میونسپل اسپتال میں طبی سہولیات جیسے ایمبولینس ، ایکسرے اور سونگرافی مشین کاافتتاح ریاستی وزیر تعمیرات عامہ و ضلع کے سرپرست وزیر اشوک راو¿ چوان کے ہاتھوں عمل میںآیا ۔اس موقع پر وہ خطاب کررہے تھے۔

شہ نشین پر سابق وزیر مملکت ڈی پی ساونت ، قانون ساز کونسل رکن امرناتھ راجورکر‘ایم ایل اے موہن راو¿ ہمبرڈے ، میئر موہنی یوونکر ، ڈپٹی میئر مسعود خان ، اسٹینڈئنگ کمیٹی چیئرپرسن وریندرسنگھ گاڑی والے ، ویمن اینڈ چائلڈ ویلفیئر کمیٹی کی چیئرپرسن سریتا بیرکیلے ، سابق میئر عبدالستار ، کارپوریٹرسید شیرعلی ، میونسپل کمشنر ڈاکٹر۔ سنیل لہانے اور دیگر موجود تھے۔اپنے خطاب میں اشوک راو¿ نے کہا کہ حیدرباغ کے میونسپل اسپتال میں اس علاقے کے شہریوں کو سرکاری اسپتال جانے کی بجائے سہولیات فراہم کرنے کی کوشش کی جارہی ہے۔ ایمبولینس ، ایکس رے اور سونگرافی مشینیں مہیا کی گئیں۔ اس کے بعد بھی ضرورت کے مطابق صحت سے متعلق جدید ترین سہولیات فراہم کی جائیں گی تاکہ یہاں کے مریضوں کو دوسرے اسپتالوں میں نہیں جانا پڑے گا۔

ناندیڑ کے عوام کو صحت ، تعلیم اور بنیادی سہولیات کی فراہمی کے لئے کوششیں جاری ہیں۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ وہ حجاج کرام کے لئے فضائی خدمات کیلئے کوشاں ہیں اور ناندیڑ کی ترقی کے لئے کسی بھی فنڈ میں کوتاہی نہیں ہونے دیں گے ، وہ مستقبل قریب میں زیر التواء ترقیاتی کاموں کو مکمل کرنے کے لئے اپنی کوششیں جاری رکھیں گے۔ اس موقع پر رکن اسمبلی بالاجی کلیانکر ‘ کارپوریٹرشیر علی ‘ نے بھی اپنے خیالات کااظہار کیا ۔میونسپل کمشنرڈاکٹرلہانے نظامت کی ۔اس تقریب میں دیگلورناکہ علاقہ کے علاوہ دیگرعلاقوں کے سینکڑوںافراد موجود تھے۔