ناندیڑ:21اکتوبر(ورق تازہ نیوز) میونسپل کارپوریشن نے ناندیڑ میں کئی جائیدادیں نجی ٹھیکیداروں کے حوالے کر کے سات نسلوں کے لیے بہت اچھا کام کیا ہے۔ ٹھیکیداروں نے کارپوریشن کے عام آدمی یعنی ناندیڑ کی زمینوں پر بھی اپنی روٹی پکانی شروع کردی ہے ۔ ٹھیکیدار نے نئی تعمیر شدہ تروڈیکر مارکیٹ کے سامنے پیدل چلنے والے فٹ پاتھ پربھی قبضہ کرلیاہے اور دکانیں فروخت کرنے والا شاہی اسٹال لگایا ہے۔ لیکن کارپوریشن کے کسی افسر یا ملازم میں ہمت نہیں کی کہ فٹ پاتھ سے قبضہ ہٹائے۔

کئی پرانی عمارتیں ، کئی پلاٹ شہر ناندیڑکے عام آدمی کی ملکیت ، کئی پلاٹ کچھ ٹھیکیداروں کو ترقی کے نام پر دئیے گئے اور کچھ رقم کارپوریشن کے کھاتے میں جمع کرائی گئی۔ لیکن وہ جگہیں ، وہ عمارتیں اب ہمیشہ کے لیے دوسروں کی ملکیت بننے والی ہیں۔ جن ٹھیکیداروں کو ترقی کے نام پر کام دیاگیا اس نے بینک سے قرض لیا اور اسکا ضامن کارپوریشن بن گیا۔

ناندیڑشہر میں موجود کارپوریشن کی ملکیت والی عمارتوں کو خانگی ٹھیکداروںکو تعمیر کرکے دیاگیا ہے جسے تعمیر کرکے کرایہ پردیاگیاہے۔کچھ دن پہلے ایک نئی تروڑیکر مارکیٹ بنائی گئی تھی۔ اس بازار کے مشرق اور مغرب کی طرف ایک گلی ہے۔ مغربی گلی اب پہلے کی نسبت کم چوڑی ہے۔ اسے کیوں چھوٹاکیاگیاہے اس کا جواب کسی کے پاس نہیں ہے اس گلی میں سرخ قالین سڑک کے مشرقی جانب بچھایا گیا اور بڑے بڑے بینر لگائے گئے ہیں جس پر دوکانوں کو بھاری ڈسکاونٹ پر فروخت کی تحریر ہے ۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔