Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

ناندیڑ:بجلی صارفین سے مہاوترن کی اپیل

MahaVitaran-logo

ناندیڑ:14 اگست۔(ورق تازہ نیوز) لاک ڈاو¿ن میں نرمی آتے ہی ، ایم ایس ای ڈی سی ایل نے کوویڈ 19 کے محدود علاقے کو چھوڑ کر بجلی کے میٹر ریڈنگ لینے اور بجلی کے بل مختص کرنا شروع کردیئے۔ تاہم کورونا کے معاملات کم نہیں ہورہے ہیں ، وہ صارفین جو سمارٹ موبائل استعمال کررہے ہیں انہیں چاہئے کہ وہ ایم ایس ای ڈی سی ایل کا موبائل ایپ ڈاو¿ن لوڈ کریں اور خود میٹر ریڈنگ بھیجیں۔ ناندیڑ سرکل میں 7 لاکھ 84 ہزار 207 صارفین نے ایم ایس ای ڈی سی ایل سسٹم میں اپنے موبائل نمبر رجسٹر کرائے ہیں۔

فی الحال شہر کے ساتھ ساتھ دیہی علاقوں کے صارفین بھی اسمارٹ موبائل استعمال کرتے ہیں۔ لہذا ، کورونا انفیکشن سے بچنے کے لئے صارفین کو چاہئے کہ وہ موبائل ایپ کے ذریعے میٹر میٹر ریڈنگ بھیجیں۔ لاک ڈاو¿ن کے دوسرے سیشن میں ایم ایس ای ڈی سی ایل کی طرف سے کی جانے والی کال کے جواب میں ناندیڑ سرکٹ میں 7ہزار 348 صارفین نے موبائل ایپ کے ذریعے اپنے میٹر کی ریڈنگ بھیجے تھے۔ آج تک 1ہزار،994 صارفین نے میٹر ریڈنگ بھیجی ہے۔ رجسٹرڈ موبائل پر صارفین کو ایس ایم ایس بھیجاجارہاہے جس میں میٹر ریڈنگ بھیجنے کے لئے وقت کی حد بتائی گئی ہے

۔ اسی مناسبت سے بجلی صارفین کی جانب سے دیئے گئے وقت کے اندر ، موبائل سے میٹر کی ریڈنگ اور فوٹو کو اپ لوڈ کرکے بھیجنا چاہئے۔بجلی صارفین کےلئے ایم ایس ای ڈی سی ایل کے ذریعہ تیار کردہ موبائل ایپ انگریزی اور مراٹھی میں دستیاب ہے۔ ایپ ، جسے گوگل پلے اسٹور سے ڈاو¿ن لوڈ کیا جاسکتا ہے ، میں ہر طرح کی خصوصیات موجود ہیں۔ صارفین کو یہ سہولت حاصل ہے کہ وہ بنیادی طور پر ایک ہی اکاو¿نٹ سے اپنے بجلی کے بل ادا کریں۔ موجودہ اور پچھلے بجلی کے بلوں کو دیکھنا اور انہیں آن لائن ادائیگی کرنا ممکن ہوگیا ہے۔ نیٹ بینکنگ ، کریڈٹ / ڈیبٹ کارڈ کے ساتھ موبائل ویلیٹ اور کیش کارڈز کا آپشن موجود ہے۔

بھری ہوئی رسید کی تفصیلات ویب سائٹ اور ایپ پر بھی دستیاب ہیں۔ چیف انجینئر دتاتریہ پڈلکر نے زیادہ سے زیادہ صارفین سے اپیل کی ہے کہ وہ زیادہ سے زیادہ صارفین اس سہولت سے فائدہ اٹھائیں اور ایم ایس ای ڈی سی ایل کے ساتھ میٹر ریڈنگ اپ لوڈ کرکے تعاون کریں۔