ناندیڑ:ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس مورے، کباڈے کے جلد تبادلے متوقع

201

ناندیڑ:16ستمبر۔ (ورق تازہ نیوز)مہاراشٹر میں اقتدار کی منتقلی کے بعد یہ تقریباً طے تھا کہ ریاست میں پولیس افسران کے تبادلے ہوں گے۔ لیکن یہ تبادلے گنیش اتسو کی وجہ سے رک گئے تھے۔ ریاست کے اسٹیبلشمنٹ ڈپارٹمنٹ کے ڈائریکٹر جنرل آف پولیس سنجیو کمار سنگل نے ریاست کے 77 سپرنٹنڈنٹ آف پولیس، ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس، ڈپٹی کمشنر آف پولیس کے تبادلے کی تجویز تیار کی ہے اور اس مقصد کے لیے ان افسران کو مطلع کرنے کو کہا گیا ہے۔ 19 ستمبر تک ترجیحی جگہ سے مطلع کرنے کیلئے کہاگیا ہے۔

ناندیڑ ضلع کے ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس نلیش مورے اور وجے کباڈے کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ انکے بھی جلد تبادلے ہوں گے۔ناندیڑ محکمہ پولیس میں ان دونوں افسران کا کام بہت اچھا رہا ہے۔ ایس آئی ٹی کے سربراہ کے طور پر وجے کباڈے نے گینگسٹر رندا کیس میں اچھا کام کیا ہے اور تقریباً ایک درجن مجرموں کو گرفتار کیا ہے اور ضلع میں جرائم پر اچھی خاصی روک لگا دی ہے۔ جبکہ ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس نیلیش مورے نے شہر میں جرائم پر قابو پانے کے لیے بہت کوششیں کی ہیں ان دونوں افسران کے سپرنٹنڈنٹ آف پولیس کے طور پر آزادانہ طور پر چارج لینے کے امکان کی پیش گوئی کی۔حکومت کی جانب سے مقررہ وقت سے ٹال مٹول کے باعث محکمہ پولیس کے جنرل تبادلے تعطل کا شکار ہو گئے۔

اب وقت آگیا ہے اور ریاست میں 77 پولیس افسران کے تبادلے تجویز کیے گئے ہیں۔ اس میں شامل تمام افسران کا تبادلہ ریاستی پولیس سروس سے کیا جاتا ہے۔مجوزہ افسران میں ناندیڑ کے مذکورہ دو افسران شامل ہیں۔ تاہم پولیس سپرنٹنڈنٹ پرمود شیوالے کے تبادلے کے بارے میں ابھی تک کوئی وضاحت نہیں ہے۔ گنیش اتسو کے بعد ریاست میں اعلیٰ عہدیداروں کے تبادلے ہونے کے اشارے مل رہے تھے۔ اس میں اسپیشل انسپکٹر جنرل آف پولیس نثار تمبولی کا نام آیا۔ لیکن ابھی تک کوئی آرڈر موصول نہیں ہوا۔

نائب وزیر اعلیٰ دیویندر فڑنویس کل ناندیڑ پہنچیں گے اور توقع ہے کہ یہ واضح ہو جائے گا کہ ناندیڑ سپرنٹنڈنٹ آف پولیس کا تبادلہ کیا جائے گا یا نہیں کیونکہ دیویندر فڑنویس کے پاس وزارت داخلہ کی ذ مہ داری ہے ۔ایسی اطلاع ہے کہ ناندیڑ کے ایم پی پرتاپ پاٹل چکھلی کر پولیس سپرنٹنڈنٹ پرمود شیوالے کی کارکردگی سے ناراض ہے۔پرمود شیوالے کا انتظامی وجوہات کی بناءپر تبادلہ ہونے کا امکان ہے کیونکہ ان کی دو سالہ میعاد ختم ہو چکی ہے۔