ناندیڑ: اگر ویلنٹائن ڈے پر کوئی بے ہودہ حرکت ہوئی تو کافی سنٹر کو نیست و نابود کیاجائے گا : یووا سینا

ناندیڑ:13فروری ۔(ورق تازہ نیوز) شہر کے بیشتر کافی سنٹرس میں کالج کے طلباء و طالبات فحش و بے ہودہ حرکتیں کرتے ہوئے پائے گئے جس کا انکشاف خود یووا سینا نے چھاپے کے دوران کیا تھا ۔ کافی سینٹر کے آپریٹرز مزید پیسے نکالنے کیلئے اس طرح کی حرکتیں کرنے والوں کی پشت پناہی کرتے ہیں اگر ویلنٹائن ڈے کے موقع پر ایسا واقعہ پیش آیا تو متعلقہ کافی سنٹر آپریٹر کی دھلائی کرکے طلباءکے ساتھ اسے پولس کے حوالے کیاجائے گا۔

پچھلے کچھ سالوں سے ، کالج کے نوجوانوں میں ‘ویلنٹائن ڈے’ منانے کا رواج عام ہے۔ اگرچہ یہ واضح نظر آرہا ہے کہ مغربی ثقافت کا رجحان ہے ، بہت سے والدین اپنے بچوں پر توجہ دینے کو تیار نہیں ہیں۔ اس کے نتیجے میں ، ایسا کرنے والے جوانوں کے حوصلے بڑھ رہے ہیں۔ ان نوجوانوں کی ذہنیت پر غور کرتے ہوئے ، شہر میں بہت سارے کافی سنٹر آپریٹرز محتاط نظر آتے ہیں کہ وہ اپنے کافی سنٹروں کو اس معاملے کو ‘نقد’ بنانے اور زیادہ سے زیادہ رقم کمانے کے لئے زیادہ سہولیات مہیا کروارہے ہیں۔

بہت سے کافی مراکز میں اندھیرا رکھا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ ‘کمپارٹمنٹس’ بھی بنائے گئے ہیں تاکہ ایک جوڑا دوسرے سے پریشان نہ ہو۔ اس کے نتیجے میں بہت سارے نوجوان جو یہ سمجھ چکے ہیں کہ سیکیورٹی ہر طرح سے دستیاب ہے ، کافی سنٹر کو زیادہ سے زیادہ ادائیگی کے لئے استعمال کررہے ہیں ۔

ویلنٹائن ڈے کے تناظر میں محبت کی ہولناکی منانے کے نام پر ، یکطرفہ محبت سے لڑکیوں کے ساتھ زیادتی اور ان کے ساتھ بدسلوکی کے بہت سے واقعات رونما ہو رہے ہیں۔ ویلنٹائن ڈے کے لئے عجیب و غریب محبت کی وجہ سے تعلیمی ماحول کو تباہ کیاجارہا ہے۔ ”یووا سینا ضلع مادھوپاوڑے نے اشارہ دیا کہ اگر ویلنٹائن ڈے کے موقع پرا س طرح کے کافی سنٹرس میں لڑکے اور لڑکیاں غیر مہذب حرکتیں کرتے ہوئے پائے گئے تو انھیں اچھا سبق سکھایا جائے گا۔

HAJJ ASIAN

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me