ناندیڑ:اتوارہ اوردیہی پولس اسٹیشنوں نے جانور ضبط کئے

2

nanded-graminناندیڑ:30۔جولائی۔ (ورق تازہ نیوز)ناندیڑ ڈپٹی سپرنٹنڈنٹ آف پولیس دھننجئے پاٹل کی رہنمائی میں ، جانوروں کو ذبح کرنے کے لئے اتوار اور ناندیڈ دیہی پولیس اسٹیشن حدود میں لائے گئے جانوروں کو ضبط کیاگیا ۔ ناندیڑ دیہی پولیس نے تین مویشیوں کو پکڑ لیا ہے اور ایک شخص کے خلاف مقدمہ درج کرلیا ہے۔ نیز اتوارا پولیس نے تین جانوروں کو پکڑ لیا اور دو مقدمات درج کیے۔

30 جولائی کو ناندیڑ دیہی پولیس اسٹیشن کے پولیس کانسٹیبل سنتوش رگھوناتھ جادھو کی درج کردہ شکایت کے مطابق ، انسپکٹر پرشانت دیشپانڈے ، سب انسپکٹر شیخ اسد ، پولیس اہلکار پرمود کرہلے ، سوامی اور پوارخسرونگر میں گشت کررہے تھے کہ ملنگ باباکی عمار ت کے سامنے ذبح کرنے کے لئے لائے گئے 3 بیلوں کو ضبط کیاگیا ۔اس معاملے میں شیخ جاوید ، شیخ احمد (25) ساکن قدوائی نگر ناندیڑ کے خلاف مقدمہ درج کیاگیاہے ۔

شیخ جاوید نے بتایا کہ جانوروں کو ذبح کرنے کے لئے لایاگیاتھا۔ تینوں جانوروں کی قیمت 45 ہزار روپے ہے۔ شیخ جاوید شیخ احمد کے خلاف ناندیڑ دیہی پولیس اسٹیشن میں مہاراشٹر مویشی تحفظ کے ایکٹ 1995 کے سیکشن 9 کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔پولیس انسپکٹر صاحب راو نرواڑے نے بتایا کہ اتوارہ پولیس اسٹیشن کی حدود میں تین مویشی پکڑے گئے ہیں۔ اس سلسلے میں دو الگ الگ مقدمات درج کیے گئے ہیں۔ پولیس نے آج ذبح کرنے کے لئے لائے گئے چھ جانوروں کو گرفتار کرکے مقدمہ درج کرلیا۔ پولیس نے گذشتہ آٹھ دنوں میں 60 مویشیوں کو قبضے میں لے لیا ہے۔