BiP Urdu News Groups

ملک بھر میں لینڈ لائن سے موبائل فون پر کال کرنے کے لئے صارفین کو یکم جنوری سے ایک صفر (0) لگانا ہوگا۔ محکمہ ٹیلی مواصلات نے اس سے متعلق ٹرائی کی تجویز کو قبول کرلیا ہے۔ ٹیلی کام ریگولیٹری اتھارٹی آف انڈیا (ٹرائی)نے اس طرح کالز کے لئے 29 مئی 2020 نمبر سے پہلے ‘صفر’ (0) کی سفارش کی تھی۔ اس سے ٹیلی کام سروس فراہم کرنے والوں کو زیادہ سے زیادہ تعداد میں نمبر پیدا کرنے کا موقع ملے گا۔

20 نومبر کو جاری ایک سرکلر میں ، محکمہ ٹیلی مواصلات نے کہا ہے کہ لینڈ لائن سے موبائل پر نمبر ڈائل کرنے کے طریقے کو تبدیل کرنے کی ٹرائی کی سفارشات کو قبول کرلیا گیا ہے۔ اس سے موبائل اور لینڈ لائن خدمات کے ذریعے زیادہ سے زیادہ نمبر حاصل ہوں گے ۔

سرکلر کے مطابق مذکورہ بالا قاعدہ کو نافذ کرنے کے بعد ، لینڈ لائن سے موبائل پر کال کرنے کے لئے نمبر سے پہلے ہر کسی کو صفر ڈائل کرناہوگا۔ موجودہ وقت میں یہ سہولت اپنے علاقے سے باہرکال کرنے کے لئے دستیاب ہے۔

سرکلر میں کہا گیا ہے کہ فکسڈ لائن سوئچ میں ایک موزوں اعلان کیا جانا چاہئے ، تاکہ طے شدہ لائن صارفین کو موبائل فون کال کرنے کے لئے مزید 0 ڈائل کرنے کی ضرورت کے بارے میں آگاہ کیا جائے۔