مہاراشٹر کے وزرا میں قلمدانوں کی تقسیم ٗکس کو کیا ملا جانئے

1,354

ممبئی :14/اگست(ورق تازہ نیوز)کچھ دن پہلے ریاست میں کابینہ کی توسیع ہوئی تھی۔ اس میں شیو سینا کے 9 اور بی جے پی کے 9 ایم ایل اے نے وزیر کے عہدہ کا حلف لیا۔ اس کے بعد آج اتوار کو وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے نے وزراء کو کھاتوں کی تقسیم کا اعلان کیا۔ وزیر اعلیٰ کے پاس 10 سے زیادہ محکموں کا چارج ہوگا، جب کہ نائب وزیر اعلی دیویندر فڑنویس کے پاس داخلہ، مالیات جیسے سات اہم محکموں کا چارج ہوگا۔

دریں اثنا، عبدالستار اب ریاست کے نئے وزیر زراعت ہوں گے، جب کہ سنجے راٹھوڑ فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن ڈیپارٹمنٹ کے انچارج ہوں گے۔ چند روز قبل ہونے والی کابینہ کی توسیع کے بعد کون کون سے وزراء کے پاس کون سے کھاتے ہوں گے اس پر بحث شروع ہوگئی تھی۔ دریں اثنا، اتوار کو وزیر اعلی ایکناتھ شندے نے کھاتوں کی تقسیم سے تمام بحثوں کو ختم کر دیا ہے۔ وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے کے پاس جنرل ایڈمنسٹریشن، شہری ترقی، انفارمیشن اینڈ ٹیکنالوجی، انفارمیشن اینڈ پبلک ریلیشنز، پبلک ورکس (پبلک پروجیکٹس)، ٹرانسپورٹ، مارکیٹنگ، سماجی انصاف اور خصوصی امداد، راحت اور بحالی، ڈیزاسٹر مینجمنٹ، مٹی اور پانی کے قلمدان ہیں۔ تحفظ، ماحولیات اور موسمیاتی تبدیلی، اقلیتی اور اوقاف کے ساتھ ساتھ کوئی اور وزیر غیر مختص محکموں کے ذمہ دار ہوں گے۔

دوسری طرف ڈپٹی چیف منسٹر دیویندر فڑنویس کے پاس داخلہ، فائنانس اینڈ پلاننگ، قانون و انصاف، آبی وسائل اور بینیفٹ ایریا ڈیولپمنٹ، ہاؤسنگ، توانائی، شاہی آداب کا چارج ہوگا۔ چند روز قبل ریاست کی کابینہ میں توسیع کی گئی تھی۔ لیکن اس توسیع میں خواتین ایم ایل ایز کو موقع نہیں دیا گیا۔