مہاراشٹر میں پیٹرول سستا ہوگا، ایکناتھ شندے نے ٹیکس میں کٹوتی کا کیا اعلان

28

ممبئی: مہاراشٹرا ایندھن پر ویلیو ایڈڈ ٹیکس یا VAT کو کم کرے گا، جس سے ریاست میں قیمتوں کو مؤثر طریقے سے کم کیا جائے گا، ایکناتھ شندے نے آج مہاراشٹر کے نئے وزیر اعلیٰ کے طور پر اپنے پہلے بڑے عوامی اقدام میں کیساتھ یہ اعلان کیا

اگرچہ بی جے پی کی حکمرانی والی بیشتر ریاستوں نے ایندھن کی قیمتوں میں کمی کی ہے، اپوزیشن کی حکومت والی ریاستیں ایسا کرنے کو تیار نہیں ہیں۔

پچھلے سال نومبر میں، مرکز نے پیٹرول اور ڈیزل پر ایکسائز ڈیوٹی میں ₹ 5 اور 10 کی کٹوتی کی تھی۔ بی جے پی کی اکثریت والی ریاستوں نے بھی VAT میں کمی کی تھی۔

مئی میں پھر، جیسے ہی مرکز نے ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کی، اتر پردیش جیسی ریاستوں نے VAT کو مزید کم کیا۔

تاہم حزب اختلاف کی حکومت والی ریاستوں نے وزیر اعظم کے ایندھن پر VAT میں کمی کی تجویز کو عوام کے لیے راحت کے اقدام کے طور پر مسترد کر دیا۔ ان ریاستوں نے پہلے بھی یہ کہتے ہوئے انکار کر دیا تھا کہ اس سے ان کی آمدنی پر بہت زیادہ منفی اثر پڑے گا۔

مسٹر شندے — شیوسینا کے باغی جنہوں نے ادھو ٹھاکرے حکومت کو گرانے کے بعد گزشتہ ہفتے وزیر اعلی کے طور پر حلف لیا تھا — نے آج ریاستی اسمبلی میں طاقت کا مظاہرہ جیت لیا۔ اس کی رننگ پارٹنر بی جے پی ہے، جس نے مبینہ طور پر بغاوت کا منصوبہ بنایا تھا۔

بی جے پی اور مسٹر شندے کے شیو سینا دھڑے کے درمیان اتحاد بدھ کو مضبوط ہو گیا تھا کیونکہ انہوں نے ادھو ٹھاکرے حکومت کے گرنے کے بعد حکومت بنانے کا دعویٰ کیا تھا۔

مسٹر شندے نے پارٹی کے دو تہائی سے زیادہ ممبران پارلیمنٹ کی حمایت کے ساتھ حقیقی شیوسینا ہونے کا دعویٰ کیا ہے۔