Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

مہاراشٹر میں لاک ڈاؤن 30 اپریل تک جاری رہے گا : ادھو ٹھاکرے کا اعلان

IMG_20190630_195052.JPG

ممبئی:11 اپریل: (ورق تازہ نیوز) آج وزیراعظم نریندر مودی سے ویڈیو کانفرسنگ کے بعد ریاست کے وزیر اعلی اودھو ٹھاکرے نے سوشل میڈیا پر لائیو آکر ریاست کو خطاب کرتے ہوئے کھلے الفاظ میں بتایا کہ ہم یہ لاک ڈاؤن جاری رکھیں گے.

اوڈیشہ پنجاب دہلی پہلے ہی لاک ڈاؤن میں توسیع کا اعلان کر چکے ہیں۔ بہار حکومت نے مرکز کو لکھے گئے خط میں لاک ڈاؤن میں توسیع پر کوئی اعتراض نہیں کیا ہے۔

چیف منسٹر ادھو ٹھاکرے نے 14 اپریل کے بعد مہاراشٹر میں لاک ڈاؤن بڑھانے کا فیصلہ کیا ہے۔ وزیر اعظم نریندر نے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے کچھ ریاستوں کے وزیر اعلی سے ملاقات کی۔ اس کے بعد سے وزیر اعلی نے یہ فیصلہ لیا ہے۔

وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے نے کہا ہے کہ ممبئی سمیت کچھ شہروں کی صورتحال ابھی قابو میں نہیں ہے۔ مہاراشٹر نے ہمیشہ ہی ملک کی قیادت کی ہے۔ چیف منسٹر ادھو ٹھاکرے نے اعتماد کا اظہار کیا کہ مہاراشٹرا ان مشکل گھڑی میں ڈٹ کر مقابلہ کرتے ہوئے دنیا کی قیادت کریں گے۔

لہذا ، وزیر اعلی نے کہا کہ کم سے کم 30 اپریل تک ریاست میں لاک ڈاؤن بڑھ رہا ہے۔ اس بحران میں ، تمام ریاستیں ملک کے پیچھے کھڑی ہیں۔ ملک کے وزیر اعظم نریندر مودی بھی تمام ریاستوں کو مناسب ہدایات دے رہے ہیں۔ درخواست ہے کہ سیاست کو اس میں نہ لائیں۔ ہم زندگی بھر سیاست کرتے رہے ہیں۔ تاہم ، اب وقت یہ نہیں ہے کہ سیاست کریں۔

آج کے اجلاس کے بعد وزیر اعظم نریندر مودی ملک سے خطاب کریں گے۔ وزیر اعظم مودی نے کہا کہ یہ لاک ڈاؤن نہیں بلکہ لاگ ان تھا۔ انسان کی زندگی کل کے روشن ہندوستان کے لئے سب کچھ ہے۔ تو لاک ڈاؤن آخری بار چل رہا ہے۔ اس دوران تمام سرحدیں بند رہیں گی۔ انہوں نے کہا کہ جو کارکن پھنسے ہیں وہ ریاست نہیں چھوڑیں گے۔ انہوں نے کہا کہ پورے ملک میں کورونا کے لئے صرف ایک ہی راستہ تھا۔ دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے ٹویٹ کیا ، اب ، اگر لاک ڈاؤن ہٹا دیا جاتا ہے تو ، جو کچھ حاصل ہوا ہے وہ سب ختم ہوجائے گا۔

وزیر اعظم کی میٹنگ میں کیا ہوا؟

وزیر اعظم نے آج ریاست کے وزرائے اعلیٰ کے ساتھ ویڈیو کانفرنس کی۔ وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے نے شرکت کی اور ورشا کی رہائش گاہ سے براہ راست بات چیت کی۔ اس موقع پر وزیر داخلہ انیل دیشمکھ ، وزیر صحت راجیش ٹوپے ، وزیر ماحولیات آدتیہ ٹھاکرے ، پرنسپل سکریٹری اجے مہتا موجود تھے۔

وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے نے سب سے پہلے وزیر اعظم کو ریاست کی کورونا صورتحال سے آگاہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ پچھلے کچھ دنوں میں ریاست میں ٹیسٹوں میں بے حد اضافہ ہوا ہے۔ تقریبا 33 33 ہزار ٹیسٹ کروائے گئے ہیں اور 1574 نمونے مثبت اور 30 ہزار 477 منفی ہیں۔ 188 مریضوں کو علاج کرکے گھر بھیج دیا گیا ہے۔