مہاراشٹر: مولانا آزاد مالیاتی کارپوریشن کے ذریعے 30 لاکھ روپے تک کے قرض کااعلان

1,328

ممبئی، 7دسمبر(ایجنسیز)مولانا آزاد اقلیتی مالیاتی ترقیاتی کارپوریشن کے ذریعے اقلیتی طلباء، خواتین اور اقلیتی طبقوں کے بے روزگاروں کے لیے قرض کی مختلف اسکیمیں نافذ کی جارہی ہیں اور درخواستیں قبول کی جارہی ہیں۔ کارپوریشن کے منیجنگ ڈائریکٹر ڈاکٹر لا ل میاں شیخ نے اس کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ کارپوریشن کے ذریعے زیادہ سے زیادہ 20 سے 30 لاکھ روپے کا قرض دیا جا رہا ہے۔

مذکورہ کارپوریشن قومی اقلیتی مالیاتی ترقیاتی کارپوریشن کے ریاستی طریقہ کار کے طور پر کام کر رہی ہے۔ ٹرم لون سکیم، مائیکرو کریڈٹ اسکیم، ریاست میں کارپوریشن کے ذریعہ ڈاکٹر اے۔ پی۔ جے۔ عبدالکلام تعلیمی قرض اسکیم نافذ ہے۔ فائدہ اٹھانے والے کی مالی آمدنی کی حد کی بنیاد پر ان اسکیموں میں کچھ ترامیم کی گئی ہیں اور اسکیموں سے فائدہ اٹھانے کی اپیل کی گئی ہے۔
انہوں نے کہا کہ تعلیمی قرض اسکیم ملک میں تعلیم کے لیے 20 لاکھ روپے اور بیرون ملک تعلیم کے لیے 30 لاکھ روپے تک قرض فراہم کرتی ہے۔ اس کے لیے کریڈٹ لائن 1 کے تحت شہری علاقوں میں استفادہ کنندہ جس کی سالانہ خاندانی آمدنی 1 لاکھ 20 ہزار سے کم ہے اور دیہی علاقوں میں وہ مستفید کنندہ جن کی سالانہ خاندانی آمدنی 98 ہزار سے کم ہے یہ قرض صرف سالانہ شرح سود پر دیا جاتا ہے۔ 3 فیصد اس کے علاوہ، کریڈٹ لائن 2 کے تحت، مرد مستفید ہونے والوں کے لیے 8 فیصد سالانہ سود کی شرح پر اور خواتین مستفید ہونے والوں کے لیے 5 فیصد کی شرح پر قرضے فراہم کیے جاتے ہیں جن کی سالانہ خاندانی آمدنی 8 لاکھ روپے تک ہے۔

بیروزگار امیدواروں کو کاروبار شروع کرنے کے لیے 20 سے 30 لاکھ روپے کے قرضے بھی دیے جا رہے ہیں۔ اس کے لیے کریڈٹ لائن 1 کے مستفید ہونے والوں کو 20 لاکھ روپے تک کے قرضے 8 فیصد سالانہ شرح سود پر 6 فیصد کے علاوہ 2 فیصد گارنٹی فیس پر دیئے جا رہے ہیں۔ اس کے علاوہ، کریڈٹ لائن 2 کے تحت30 لاکھ روپے تک کے قرضے فراہم کرتی ہے اور 8 فیصد سالانہ شرح سود کے علاوہ 2 فیصد گارنٹی فیس اہل مرد فائدہ اٹھانے والوں کے لیے 10 فیصد ہے اور 8 فیصد سالانہ شرح سود 6 فیصد کے علاوہ خواتین استفادہ کنندگان کے لیے 2 فیصد گارنٹی فیس ہے۔

مزید تفصیل کے مطابق اقلیتی خواتین کے بچت گروپوں کے لیے ایک مائیکرو کریڈٹ اسکیم نافذ کی گئی ہے۔ اس کے تحت، کریڈٹ لائن 1 میں سیونگ گروپ کے ہر ممبر کو 20 ممبروں کے سیونگ گروپ کو 20 لاکھ روپے تک 1 لاکھ روپے کا قرض دیا جاتا ہے۔ اس میں گارنٹی چارجز سمیت 9 فیصد سالانہ کی شرح سود ہوتی ہے۔ جبکہ کریڈٹ لائن 2 میں، بچت گروپ کے ہر رکن کو روپے کا قرض دیا جاتا ہے۔ اس کے لیے سالانہ شرح سود مردوں کے لیے 12 فیصد اور خواتین کے لیے 10 فیصد گارنٹی فیس کے ساتھ ہے۔اقلیتی خواتین کے بچت گروپوں کے لیے ایک مائیکرو کریڈٹ اسکیم نافذ کی گئی ہے۔ اس کے تحت، کریڈٹ لائن 1 میں سیونگ گروپ کے ہر ممبر کو 20 ممبروں کے سیونگ گروپ کو 20 لاکھ روپے تک 1 لاکھ روپے کا قرض دیا جاتا ہے۔

اس میں گارنٹی چارجز سمیت 9 فیصد سالانہ کی شرح سود ہوتی ہے۔ جبکہ کریڈٹ لائن 2 میں، بچت گروپ کے ہر رکن کو30 لاکھ روپے کا قرض دیا جاتا ہے۔ اس کے لیے سالانہ شرح سود مردوں کے لیے 12 فیصد اور خواتین کے لیے 10 فیصد گارنٹی فیس کے ساتھ ہے۔
اس اسکیم کے تحت درخواستوں کی قبولیت 11 نومبر 2022 کو بھارت رتن مولانا ابوالکلام آزاد کی یوم پیدائش سے شروع کی گئی ہے۔ اسکیموں کے لیے درخواستیں کارپوریشن کی ویب سائٹ http://www.mamfdc.maharashtra.gov.in پر دستیاب ہیں۔ کارپوریشن کے ضلعی دفتر کے پتے اور رابطہ نمبر بھی اس ویب سائٹ پر دستیاب ہیں۔ ڈاکٹر لال میاں شیخ نے اپیل کی ہے کہ زیادہ سے زیادہ طلباء اور اقلیتی طبقہ کے افراد اس اسکیم سے استفادہ کریں۔