• 425
    Shares

ممبئی:29 جولائی(ورق تازہ نیوز)مہاراشٹر پبلک سروس کمیشن (MPSC) کے معرفت ریاست کے سرکاری محکمہ جات میں مخلوعہ جائیدادوں پرتقرر کی راہ نکل آئی ہے ۔تقررات کے تعلق سے اعلیٰ سطح ریاستی کمیٹی نے اپنی رائے دیتے ہوئے کہاکہ مخلوعہ جائیدادو ں پر تقررات کئے جائیں اور کمیٹی نے اپنے فیصلے میںکہا ہےکہ تقررات عدالت کے فیصلوں کی روشنی میں عمل میں لائے جائیں ۔

اس بات کا خیال رہے کہ کسی بھی طبقہ کے ساتھ کوئی نا انصافی نہ ہو۔ڈپٹی چیف منسٹر اجیت پوار نے حکم دیا ہے کہ ایم پی ایس سی کے امتحانات میں کامیاب امیدواروں کے تقررات کے لئے ریاستی محکمہ جات ایم پی ایس سی کو 15 اگست تک معلومات فراہم کریں ۔ایم پی ایس سی کی جائیدادوں پربھرتی کےلئے 28جولائی کو ڈپٹی چیف منسٹر اجیت پوار کی صدارت میں اجلاس ہوا ۔

کورونا کے باعث صحت عامہ اور میڈیکل ایجوکیشن محکمہ جات میں جائیدادوں پرتقررات کی منظوری دی گئی ہے ۔ 4 مئی 2021 اور 24جون 2021 کے حکومتی فیصلوں کے مطابق دیگرمحکمہ جات میںتقررات پرپابندی عائد کی گئی تھی ۔دیڑھ ‘دو سال کاعرصہ گزرنے کے باوجود ایم پی ایس سی کے معرفت ہوئے امتحانات میں کامیاب ہونیوالے امیدواروں کے تقررات نہیں ہوپائےے تھے جس سے امیدواروں میںبے چینی پائی جاتی تھی ۔لیکن اب تقررات کاعمل شروع ہونے جارہاہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔