Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

مہاراشٹرمیں مسلمانوں کو تعلیم اور ملازمت میں 10 فیصد ریزرویشن دیاجائے

ضلع کلکٹر کے معرفت این سی پی یوتھ کانگریس کا وزیر اعلی سے مطالبہ

ناندیڑ:14 ستمبر۔(ورق تازہ نیوز) مسلم سماج کی صورتحال پر ملک اور ریاست میں متعدد کمیشنوں کا تقرر کیا گیا ہے۔ ہر کمیشن نے وقتا فوقتا ایک رپورٹ پیش کی جس میں مسلم طبقہ کی معاشی ، معاشرتی اور تعلیمی پسماندگی کو اجاگر کیا گیا۔ اس رپورٹ میں وقتا فوقتا یہ نتیجہ اخذ کیا گیا ہے کہ مسلم طبقہ کی حالت بہت خراب ہے اور انھیں دلت برادری سے بھی کمتر ہے بتایاگیاہے۔ لیکن یہ رپورٹ محض ایک دستاویز ہے اور سرکاری عدالت ریزرویشن کے معاملے میں بے حسی کا مظاہرہ کررہی ہے۔ مہاراشٹر کی مہاویکاس آگھاڑی حکومت نے بھی اپنے مشترکہ منشور میں مسلمانوں کے لئے ریزرویشن کا اعلان کیا ہے۔

حالیہ ایم پی ایس سی امتحانات پر غور کرتے ہوئے ، یہ دیکھا گیا ہے کہ مسلمانوں کا تناسب بہت کم ہے ، یعنی ایک فیصدسے بھی کم ہے۔ مہاراشٹر میں ، کانگریس کی زیرقیادت حکومت نے مسلمانوں کو 5 فیصد کوٹہ دیا۔ لیکن معاملہ ہائی کورٹ میں یر دوران ہے۔ عدالت نے مسلمانوں کے تعلیمی ریزرویشن کو جاری رکھنے کا کہا ۔ تاہم بی جے پی کی سابقہ حکومت نے مسلم ریزرویشن کے نوٹیفکیشن کے بعد کوئی نیا نوٹیفکیشن جاری نہیں کیا تھا اور اس سلسلے میں کوئی بل نہیں لایا تھا ، لہذا ابھی تک مسلمانوں کو ریزرویشن نہیں مل سکا ہے۔

اس کا مطلب یہ ہے کہ اُس وقت کی حکومت نے مسلمانوں کو ریزرویشن حاصل کرنے کے لئے کوئی اقدام نہیں اٹھایا تھا۔ رنگناتھ مشرا کمیشن ، جسٹس راجندر۔ محمود رحمان کمیٹی کی رپورٹ ، بشمول سچر کمیٹی ، نے مسلم معاشرے کی تعلیمی ، معاشی ، معاشرتی اور سرکاری ملازمتوں کی صورتحال پر روشنی ڈالی ہے۔ تمام کمیٹیوں نے مسلم کمیونٹی کے لئے ریزرویشن کی سفارش کی تھی۔ اگرچہ مسلمانوں کی معاشرتی ، معاشی اور سیاسی حیثیت قابل تحسین ہے ، لیکن انھیں ریزرویشن سے انکار کیا گیا ہے حالانکہ انہیں اس کو حاصل کرنے میں کوئی آئینی یا قانونی دشواری نہیں ہے۔ریاست میں مسلمانوں کو تعلیمی شعبہ میں ریزرویشن دینے کامطالبہ راشٹروادی کانگریس پارٹی شعبہ اقلیت کے سابق ضلع صدر مقصود پٹیل لوہگاو¿نکر کی قیادت میں کلکٹر کے توسط سے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے کومیمورنڈم بھیجا گیا ۔ میمورنڈم پر فیروز پٹیل شیخ فاروق جبار خان شیخ عرفان اور دیگر کے دستخط ہے۔