• 425
    Shares

ممبئی:13 جولائی۔( ورق تازہ نیوز) کورونا کے پس منظر میں مہاراشٹر میں سخت پابندیاں عائد کردی گئیں۔ لیکن لوگوں سے یہ پابندیاں نرم کرنے کا مطالبہ کیا گیا تھا۔ لہذا مہاراشٹر میں پابندیوں کو اگلے ہفتے سے مرحلہ وار میں نرمی کی جائے گی۔ ٹاسک فورس نے وزیر اعلی ادھو ٹھاکرے کو ایک رپورٹ پیش کی۔ ٹاسک فورس کے ممبران اس ہفتے چیف منسٹر سے ملاقات کریں گے۔ ذرائع نے بتایا کہ اس رپورٹ پر تبادلہ خیال کیا جائے گا اور فیصلہ کیا جائے گا۔

‘اوپننگ’ کیسا ہوگا؟ تمام اداروں کو مراحل میں شروع کیا جائے گا ، ویکسینیشن مکمل کرنے والوں کو ترجیح، ہوٹلوں اور ریستوراں رات 10 بجے تک جاری رہنے کی اجازت دی جائے گی ۔اگلے ہفتے وزیراعلیٰ اور ٹاسک فورس کے ممبران کی میٹنگ ہوگی۔

اس اجلاس میں ‘کھولنے’ سے متعلق فیصلہ لیا جاسکتا ہے۔ پہلے مرحلے میں دکانیں ، ہوٹلوں ، ریستوراں اور دفاتر کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔ ‘اوپننگ’ میں بھی جن لوگوں نے ویکسینیشن مکمل کرلی ہے ان کو بھی ترجیح دی جائے گی۔ فی الحال یہ زیر غور ہے۔ وزیر اعلی سے ملاقات میں اس بارے میں حتمی فیصلہ زیر التوا ہے۔ بتایا گیا ہے کہ اس کے بعد ریاست میں عائد پابندیوں کا مرحلہ وار عمل درآمد کرایا جائے گا۔ تاہم یہ معلوم ہوا ہے کہ مقامی سفر کے بارے میں فوری طور پر کوئی فیصلہ نہیں لیا جائے گا جس کی عوام امید کر رہے ہیں۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔