• 425
    Shares

ممبئی:29 جولائی(ورق تازہ نیوز)ریاست میں کورونا پھیلنے کے پس منظر میں عائد پابندیوں کو نرم کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ اس سلسلے میں رپورٹ وزیراعلیٰ کو دی گئی ہے ، اب صرف رپورٹ پر وزیر اعلی کے دستخطہونا ہیں۔ وزیر صحت وزیر راجیش ٹوپے نے کہا کہ وزیر اعلی اگلے ایک یا دو دن میں فیصلہ لیں گے اور جی آر فوری طور پر جاری کردیئے جائیں گ۔آج وہ ممبئی میں میڈیا سے گفتگو کر رہے تھے۔

 

کوویڈ ٹاسک فورس کے ساتھ آج وزیر اعلی ادھاو ٹھاکرے کی موجودگی میں ایک اہم اجلاس ہوا۔ راجیش ٹوپے بھی اس میٹنگ میں موجود تھے۔ میٹنگ کے بعد میڈیا سے بات کرتے ہوئے راجیش ٹوپے نے ریاست میں پابندیوں میں نرمی کے مطالبہ کے حوالے سے تفصیلی معلومات دیں۔

 

وزیرصحت نے کہا ریاست کے 11 اضلاع میں پابندیاں جاری رہیں گی ، لیکن اس اجلاس میں کچھ نرمی پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ تیسرے مرحلے کے اضلاع میں اب دکانیں ہفتہ کی شام 4 بجے تک کھلی رکھنے کا منصوبہ بنایا گیا ہے۔ لیکن اتوار کے روز یہ سب بند رہیںگی۔ اس کے علاوہ دوسرے دن بھی دکانوں کے اوقات میں توسیع کے حوالے سے مثبت گفتگو ہوئی ہے۔

 

رتناگری ، سندھوڈورگ ، رائےگڈ ، پلوگھڑ ، بیڑ ، احمد نگر ، سانگلی ، ستارا ، پونے اور شولا پور اضلاع میں تیسرے مرحلے کی پابندیاں عائد رہیںگی۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ اگر ان اضلاع میں کورونا پھیلنے میں اضافہ ہوتا ہے تو مقامی سطح پر پابندیوں کو سخت کرنے کی ہدایات دی جائیں گی۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔