مکہ مکرمہ : مسجد الحرام اور مسجد نبوی میں تلاوت ، خطبہ، اذان سے متعلق کاموں کے لیے روبوٹ مامور

1,195

مسجد الحرام اور مسجد نبوی کے امور کے جنرل صدر شیخ ڈاکٹر عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس نے ائمہ اور مؤذن کے امور کے لیے "تلاوت، خطبات اور اذان” روبوٹ کا افتتاح کیا۔

اسسٹنٹ جنرل صدر برائے گورننس اور ترقیاتی امور، پروفیسر ڈاکٹر عبد الوہاب بن عبداللہ الرسینی، محترم نائب صدر برائے ائمہ و موذن امور، محترم شیخ محمد بن اسامہ خیاط، ان کی موجودگی میں۔ اسسٹنٹ انڈر سیکرٹری برائے ائمہ و مؤذن امور جناب عاصم بن سیف الحسین اور محترم ڈائریکٹر جنرل امور ائمہ جناب فیصل بن سالم الہلالی، موذن امور کے ڈائریکٹر جنرل جناب سعید بن محفوظ الحسین۔ -زہرانی، اسسٹنٹ انڈر سکریٹری برائے تکنیکی امور اور ڈیجیٹل تبدیلیاں، انجینئر رعید بن محمد المطرفی، اور ٹیکنالوجی سے آرٹیفیشل انٹیلی جنس کے ڈائریکٹر ڈاکٹر فیصل المنیمی اس موقع پر موجود تھے۔

عزت مآب نے اس بات پر زور دیا کہ روبوٹ کا مقصد عازمین کو مسجد الحرام کے ائمہ اور موذن کا پیغام پہنچانا ہے اور عازمین کی خدمت میں جدید ٹیکنالوجی کو بروئے کار لانا ہے۔

روبوٹ کا کام دو حصوں میں ہوگا:

پہلا: تمام مواد کے بارکوڈز کو ڈسپلے کرنا تاکہ وصول کنندہ اسے اپنے ذاتی ڈیوائس پر ڈاؤن لوڈ اور ڈسپلے کر کے اپنا مقصد حاصل کر سکے۔
اور دوسرا حصہ: یہ روبوٹ میں صوتی احکامات کے ذریعے ہوتا ہے، اور منزل خود بخود اس سے رابطہ کرتی ہے، تاکہ ائمہ اور مؤذن، ہفتہ وار نظام الاوقات، مبلغ اور جمعہ کے مؤذن وغیرہ کے بارے میں عمومی معلومات حاصل کی جا سکیں۔

حالیہ مہینوں میں، دو مقدس مساجد کی صدارت نے کئی سمارٹ روبوٹ لانچ کیے، جن میں جراثیم کشی اور جراثیم کشی کرنے والا روبوٹ، فرواس روبوٹ، اور کعبہ کی سطح کی صفائی کرنے والا روبوٹ شامل ہیں۔