موہت سوری نے "ملنگ” جوڑی آدتیہ اور دشا کو دیا سب سے زیادہ ہاٹ جوڑی کا خطاب!

فلم "ملنگ” اب اپنی ریلیز سے محض چند دنوں کے فاصلے پر ہے ایسے میں فلم کے فی جوش اپنے عروج پر ہے. فلم کا ٹریلر اور گانوں کے ساتھ ساتھ، آدتیہ رائے کپور اور دشا پٹاني کی نئی اور ہاٹ جوڑی خوب سرخیاں بٹور رہی ہے.

ٹریلر سے لے کر گانوں تک، دشا اور آدتیہ کی جوڑی کو بہت پسند کیا جا رہا ہے، جس کے بعد اب سبھی کی نظریں فلم کی ریلیز پر ٹکی ہے.

وہی، ڈائریکٹر موہت سوری کا خیال ہے کہ آدتیہ اور دشا سب سے زیادہ ہاٹ جوڑی میں سے ایک ہے. اس بارے میں، موہت اپنے خیالات کا اشتراک کرتے ہوئے کہتے ہیں، – "میرا خیال ہے کہ آدتیہ اور دشا سکرین پر بہت اچھی جوڑے کے طور پر پیش آتے ہیں. وہ دونوں ہی بہت پرکشش ہیں، اور جب دو بااثر لوگ ایک ساتھ آئے تو دھماکیدار ہونا جائز ہے. یہ حقیقت کہ انہوں نے ماضی میں کبھی ایک ساتھ کام نہیں کیا ہے، ناظرین کو اس نئی جوڑی کے مطابق زیادہ اپنی طرف متوجہ کرے گا. ان کی کیمسٹری واقعی میں کشش ہے جو مجھے یقین ہے کہ ناظرین کو لبھاےگي. ادویت اور سارہ کے کردار کو ادا کرنے کے لئے جس جادو کی ضرورت تھی، انہوں نے اسے بہت انصاف دیا ہے. ”

ملنگ نے اپنی کہانی کے ساتھ نوجوانوں اور عوام کو خوش کر دیا ہے. وہی، پوسٹر سے لے کر بااثر ٹریلر اور اب تک ریلیز ہوئے گانوں کو سب کی طرف سے بہت زیادہ محبت اور تعریف مل رہی ہے. ملنگ ایک مسٹری تھریلر ہے جس میں انل کپور اور کنال خیمو کے ساتھ آدتیہ رائے کپور اور دشا پٹاني اہم کردار میں ہیں.

"ملنگ” 7 فروری 2020 میں ریلیز ہونے کے لئے مکمل طور پر تیار ہے، جس کی ہدایت موہت سوری نے کیا ہے اور ٹی سیریز کے بھوشن کمار، کرشن کمار، لوو فلمز کے لوو رنجن، انکر گرگ اور ناردن لائٹس انٹرٹینمنٹ کے جے شیوکرمنی کی طرف سے تیار ہے.

uc?export=download&id=1tV0o3dUBD4J1OPm3lW5lFcG50s03mJxu&revid=0B066HVyZ-ckBenV5QktEUlpUYW9kejl5OEhzZGcySkpaTG1vPQ

HAJJ ASIAN

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me