ممبئی کی مشہور فیشن اسٹریٹ پر آگ لگنے سے 10 دکانیں جل گئیں : ویڈیو دیکھیں

721
  • "فائر بریگیڈ کو واقعے کے بارے میں الرٹ کیے جانے کے بعد، فائر بریگیڈ کی چھ گاڑیوں کو موقع پر پہنچایا گیا،” اہلکار نے مزید کہا کہ آگ لگ بھگ 15 منٹ میں بجھا دی گئی۔

ایک شہری عہدیدار نے بتایا کہ فیشن اسٹریٹ پر واقع کم از کم 10 دکانیں جو کہ جنوبی ممبئی میں سڑک کے کنارے ملبوسات کی مارکیٹ ہے، ہفتہ کی دوپہر کو آگ لگنے سے جل کر خاکستر ہوگئیں، لیکن اس واقعے میں کوئی زخمی نہیں ہوا۔ انہوں نے کہا کہ آگ چرچ گیٹ کے قریب فیشن اسٹریٹ پر واقع دکانوں میں سے ایک میں دوپہر ایک بجے کے قریب لگی، اور جلد ہی اس سے ملحقہ کچھ دکانوں میں پھیل گئی۔

"فائر بریگیڈ کو واقعے کے بارے میں الرٹ کیے جانے کے بعد، فائر بریگیڈ کی چھ گاڑیوں کو موقع پر پہنچایا گیا،” اہلکار نے مزید کہا کہ آگ لگ بھگ 15 منٹ میں بجھا دی گئی۔ آگ لگنے کی وجہ معلوم کی جا رہی ہے۔

آسمان پر اٹھتا ہوا سیاہ دھواں دور سے دکھائی دے رہا تھا۔

فیشن اسٹریٹ فائر: اس بازار کے بیچنے والوں، کارکنوں اور یہاں تک کہ تاجروں کی ایک بڑی تعداد اقلیتی برادری سے تعلق رکھتی ہے۔ یہ دکانیں نہیں بلکہ چھوٹے اسٹالز ہیں جو ان ہاکروں کو الاٹ کیے گئے ہیں جو چرچ گیٹ اسٹیشن کے آس پاس فٹ پاتھوں پر کاروبار کر رہے تھے، لیکن جب بی ایم سی نے ان فٹ پاتھوں پر نو ہاکنگ زون کے طور پر پابندی لگا دی۔ ان تمام ہاکروں کو اوول میدان کے فٹ پاتھ پر سٹال الاٹ کیے گئے تھے۔
اس زمانے میں یہ ایک سنسان سڑک تھی لیکن چونکہ 100 سے زائد ہاکرز کو یہاں منتقل کر دیا گیا اور انہوں نے تیار شدہ جدید ملبوسات فروخت کرنے شروع کر دیے تو اس کا نام فیشن اسٹریٹ پڑ گیا۔ آج کی آگ فیشن سٹریٹ مارکیٹ کی تاریخ کا سب سے بڑا آتشزدگی کا واقعہ!!!